FRIYEY VIBES

Det er helg!! (må jeg pointere hvilken dag det er hver dag ja det må jeg). Favorittfølelsen over alle følelser i hele verden, fredagsfølelsen er endelig tilbake. Og hvordan topper man fredagsfølelsen..? Jo; med sol. Solskinn gir meg liv. Jeg har ikke ord for hvor nødvendig og deilig det var å våkne opp i Oslo i dag morges. Det første jeg gjorde var og sjekke værmeldingen å planlegge dagen utendørs. Ikke fader om jeg skal sitte inne den ene dagen sola stråler, det er fredag og jeg er så heldig å ha fri. Nei, da var det bare å pakke seg inn i ull og komme seg ut i det fine været (sa ingen 24 åringer noen gang..).

La oss bare si at dette har vært en dag etter min smak. Tenk det, at noe så lite som et glimt av sola kan gjøre livet så enormt meningsfult og fint. Den følelsen trengte jeg. Jeg dro en tur til Sognsvann. Naturen her er helt unik der! Oslos vakreste perle. Jeg hadde et par podcasts til gode som jeg koste meg med mens jeg gikk og smilte til sola og alle som gikk forbi. Det var hundeeierne, eldre par og meg. Eldre par på formiddagstur ER så søte. Jeg vil bli sånn! Tenk å ha et helt liv med historier, minner, tanker, erfaringer og følelser bak seg. Også ender man opp, sammen. Hand i hand på formiddagstur rundt Sognsvann. Sammen om de små fine tingene i hverdagen. Hvorfor gjøre livet så komplisert? Det som betyr mest ligger ofte rett forran nesa på oss. Det handler bare om og lære seg å legge merke til det. Det gjorde jeg i dag. I dag la jeg merke til hva so får meg til å smile.De små fine øyeblikkene, naturen, menneskene, stemningen og sola. Sola gjorde mye. Takk februar, i dag var du fin.


God helg, mine venner. Bruk den på å slappe av, roe ned og smile <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.