Last Updated:

Dette får meg til å føle meg bra:

Categories Hverdagen, Mote, Mote og skjønnhet, Tanker og meninger

Etter x-antall timer på skolen i går, fikk vi endelig levert første del av siste eksamen. Altså for en ubeskrivelig deilig følelse. En igjen før sommerferie nå!!! Wow.

I går kveld var jeg så sliten da jeg kom hjem at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg. Like mindblowing hver gang man merker hvor (ironisk nok) sliten man blir av å sitte på rompa foran en PC-skjerm hele dagen. Sliten på en rar, vond måte liksom. Det var like før jeg gikk ut av skolen med regnjakka på vranga, og det sier jo sitt.. Gårskvelden ble derfor brukt på å koble av, gi hodet hvile og kroppen det den ba meg om. Mat, Paradise Hotel og tidlig i seng. Perfekt. Etter en god natts søvn føler jeg meg uthvilt og klar for dagen i dag. Jeg planlegger en “gjøre alt som får meg til å føle meg bra”-dag i dag. Dere vet, starte dagen på trening, vaske og shine leiligheten, fylle kjøleskapet, få orden på alt jeg har utsatt, ta en lang dusj, fikse meg, føle meg bra og møte ei venninne. Jeg elsker dager som denne, og selv hvor lite det frister å ta fatt på det som nå føles som et uovervinnelig prosjekt, vet jeg hvor deilig det blir til slutt 🌾

Jeg må forresten vise dere den nye T-skjorte kjolen min fra Nike! Dette er typisk meg. Jeg elsker alt som er comfy, oversized, mykt, og kan brukes på utallige måter. Jeg har den både i svart og grå, og gleder meg til å bruke dem begge masse i sommer. Dritkul med høye hæler, et par biker-shorts, skulderveske og med et par ringer og smykker i gull eller sølv. Perfekt på sommerfest, en tur på byen eller festival. Du kan også style den slik jeg har gjort på bildene over, mer casual, med sneakers, shades, håret i dott og bikini under, på vei til stranda for eksempel? I går brukte jeg den bare med et par lyse denim jeans. Et must-have i klesskapets spør du meg. Hvordan ville du stylet den?

Grå HER / (lignende) Svart HER / Rosa HER
Med rabattkoden “MARIEV15” får dere 15% rabatt på Junkyard.com, på kjøp over 500 kr (gjelder ikke salgsprodukter).


// Reklame i samarbeid med Junkyard.com

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.