Det beste med denne uken?
Definitivt tanken på at foreldrene mine kommer på besøk til Oslo denne helgen <3 Fin motivasjon for uka, og for dagen i dag. Ei skikkelig frihelg med verdens fineste foreldre er akkurat hva jeg trenger nå.


Det verste med denne uken?

Det må nok være hvor mye skole og mange innleveringsfrister vi har om dagen. Arbeidskrav, presentasjon, forelesninger og eksamen om hverandre. Dagene flyr, jeg gjør mitt beste, samtidig som jeg jobber med å følge egne råd og sette ned kravene til meg selv. Ta en ting om gangen. Du må ikke gjøre alt på en gang. Ro og pauser er minst like viktig som alt annet. Skolearbeid og egen helse kommer først. Dropp den dårlige samvittigheten. Senk kravene du har til deg selv. Mestringsfølelse er viktig. Husk å puste. Ha det litt fint vær dag. Vær din egen beste venn. Mediter. Ikke la stresset ta over. Du er flink, dette klarer du <3 

 

Hva tenker du mye på?

JUL. Folkens, det nærmer seg!! Jeg kjenner det, julestemning i magen, det kalde været, varmen inne, lys. Følelsen våkner til live igjen på denne tiden hver år,  jeg kan nesten ikke vente til det hele starter. Denne jenta har allerede full kontroll på både årets julekalendere, booket årets første julekonsert og har planene klare for fine desemberdager. Dere, bare smak på følelsen av disse ordene: desember, barndomsminner, nostalgi, juleforberedelser, julekonsert, lukten av mandariner og klementiner, pepperkakebaking, julemusikk, konsert, lys, familietid, pepperkakebaking, julelys i mørke gater, julegaveshopping, julemarked, gløgg, julefilm, julemarked, pynte juletre, smil og latter, tid og tilstedeværelse, takknemlighet.. Dere vet, alle de små tingene som gjør at det kiler nostalgisk i magen. Desember 2019 skal bli fin <3 

 

Skamløs liten selfie på Sats Oslo by night Søndagstur i høsten Ny favorittsang, fin tekst, fin musikk, gode følelse Mer høst Lørdag kveld på vei ut døra

 

Dette hører jeg på 
Sesha Sloan – Older.

 

Dette ser jeg på
Her går det fortsatt i alt av reality og Skal Vi Danse. Kan det bare aldri ta slutt vær så snill? Denne jenta sitter klar hver eneste lørdag, stemmer, heier, gråter og ler. Emosjonelt engasjert? Det kan du trygt si, haha. Jeg synes kjendisene får vist frem personligheten sin på en helt ny måte- bare se på Isabel Raad for eksempel, synes hun fremstår genuint lykkelig liksom! Bare meg som blir rørt av sånt?? Nei jeg er imponert as. Heia Funky, Emilie og Isabel <3 

 

Dette irriterer meg i dag
Regn. Ouff det har regnet SÅ mye i Oslo de siste dagene. Føler jeg går rundt som en vandrende paraply, med 15 lag med ull, rød nesetupp, iskalde fingre, og konstant gjennomvåte sko. Og i følge værmeldingen skal det vist bare fortsette. Nei, bare nei.. Ikke en sånn type høst jeg vil ha. Forrige uke var det helt nydelig høstvær, så jeg krysser fortsatt fingre og tær for at sola vender tilbake og at helga blir DRITFIN. La oss håpe.

På vei til forelesning Bloggjobb og kaffepause hjemme  Høsten på sitt fineste, jeg har ikke ord  Pakker meg inn i ull om dagen og prøver og ikke tenke på hvor kaldt det faktisk skal bli Ettermiddagssol på Barcode Morgenrutine


Dette gjør jeg i dag
Planen er å jobbe et par gode timer med eksamen før foreldrene mine kommer i kveld. I tillegg skal jeg vaske leiligheten og trene litt.
Åh jeg gleder meg allerede til jeg er på vei for å møte fammen ved toget senere idag! Den perfekt fredagsmotivasjonen.

 

Dette spiser jeg i dag
PERSIMON! Har dere fått med dere at livets beste frukt(?) har inntatt butikkene igjen? Persimonsesongen 2019 er i gang og jeg er ikke annet enn overlykkelig. Jeg er altså back`in 2018 og frokostskålen jeg spiste med: cottage cheese, Youplait vaniljeyoghurt, mandler, whalnøtter, et lite dryss kanel- og kronen på verket: toppet med verdens beste persimon. NAM. 

 

Motivasjon for dagen
Familiehelg i Oslo <3

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.