HØST GIVEAWAY

Categories Blogg, Skjønnhet

Reklame | Luxplus.no

Alle trenger vi litt ekstra egentid og pleie nå som sommeren er over, kulda setter inn og vinteren nærmer seg. Spesielt for å bevare den gode fuktigheten i huden, og bevare håret som fort blir tørt og dødt i kulda. Som jeg har skrevet litt om tidligere, bruker jeg ikke spesielt mye sminke i hverdagen lengre. Concealer, litt pudder, blush og brynspenn. Thats normaly it. Jeg har også sluttet å legge akrylnegler og fjernet både hairextentions og vippeextentions. Så det å vite at jeg tar vare på meg selv likevel, gjør det beste ut av det jeg er så heldig å ha naturlig, gir meg en veldig god følelse.

De dagene jeg har litt ekstra god tid elsker jeg å bruke den på å vaske håret, kure, føne og style. Da føler jeg meg fin. Det samme gjelder hudpleie, som jeg definitivt har blitt mye bedre på de siste årene. Jeg har en del arr fra jeg slet med akne i ungdomsårene, i tillegg har jeg ganske synlige porer og får fort oljete hud, spesielt i T-sonen. Da jeg var yngre sov jeg ofte med sminke, og hvis jeg først fjernet den brukte jeg kun enkle wipes fra matbutikken. Vell, aldri igjen. Nå tar jeg vare på huden min. Jeg rense morgen og kveld med produkter som passer min type hud, og wow for en forandring. Sminken sitter bedre, jeg kan til og med gå uten sminke på skole og trening (noe jeg aaaaldri turte tidligere). Jeg er mer komfortabel i egen hud, og har virkelig forstått at sminke egentlig ikke har mye å si, så lenge hudpleien er riktig og god.

Over til selve konkurransen. I samarbeid med Luxplus har jeg vært så heldig å få dele ut en skikkelig høstpakke med deilige hud-og hårpleie produkter til en av dere!! Jeg må bare si tusen takk til Luxplus.no som ønsker å dele ut såpass fine produkter sammen med meg. Det å kunne gi noe tilbake til dere som følger meg på blogg og instagram, betyr veldig mye ♥

Høstpakken inneholder deilige hudpleieprodukter fra REN + shampoo, balsam og hårolje fra MAROCCANOIL. Jeg har skrevet mer om produktene, hva de gjør med hud og hår, og selvfølgelig hvordan du kan vinne, lengre ned i innlegget.

 


Maroccanoil, Hydrating Shampoo og Conditioner:
har en mild og fuktighetsgivende formel beriket med antioksidantrik argan olje, Vitamin A og E, røde alger og andre næringsrike ingredienser. Håret etterlates friskere og mer glasfult, samtidig som det er enklere å håndtere. Produktene er fosfatfri. Passer til alle hårtyper.

Maroccanoil, Treatment:
tas umiddelbart opp i håret slik at den skaper glans og virker pleiende over tid for et flott resultat uten at håret føles seigt. Moroccanoil Light er utviklet til tynt, fint og blondt hår (finnes også for mørkere hår). Den har en sammensetning som skaper et like godt resultat uten fare for misfarging. Oljen inneholder rikelig med antioksidanter som virker beskyttende og styrker håret. Stritt og uregjerlig hår vil bli mykere og mer lettstelt, mens livløst hår friskes opp med ny glans. Moroccanoil motvirker krusete hår, reduserer stylingtiden med opptil 40 % og pleier håret over tid. Den unike formuleringen styrker skjørt hår for et sunt og vakkert resultat.

 

 

REN CLEAN SKINCARE
REN var de første til å utvikle avansert hudpleie, basert på stoffer som er snille mot huden og miljøet. REN gir deg det siste innen kosmetisk forskning, men uten de negative effektene av syntetiske ingredienser. Produktene inneholder 100% plante- og miljøbaserte virkestoffer fra naturen, hvor målet er å holde huden ung, frisk og ren. 

Effekt . Renhet . Nytelse 

 

 

Radiance Perfection Serum
Et multiaktivt og energigivende serum utformet for å reaktivere hudens energisyklus, gjøre hudens elastisitet perfekt og gi huden et energisk og strålende utseende. Ideell for dem som sliter med solskadet hud og pigmentflekker.

Evercalm Anti-Redness Serum
Et serum som får sensitiv hud til å beholde sitt unge utseende lenger. Utviklet for å frigjøre sensitiv hud for giftstoffer, motvirke effekten av forurensning og miljøpåvirkninger samt å “trene” huden til å bli mindre ømfintlig.

Vita Mineral Emollient Rescue Cream
En fuktgivende og mykgjørende krem utviklet for å gi umiddelbar lindring av moderat til svært tørr hud. Kremen beskytter samtidig mot miljømessig stresspåvirkning (UV stråler, kulde, vind, tørrhet, forurensning).

Ready Steady Glow AHA Tonic
Et eksfolierende ansiktsvann for alle hudtyper som jevner ut hudtonen og gir glød. Bidrar til å eliminere døde hudceller for en jevnere tekstur, redusere porestørrelsen og utbrudd. 


 

Dette må du gjøre for å vinne

For å vinne denne deilige høstpakken må dere klikke dere inn på min instagramkonto å følge instruksene jeg har skrevet under siste bildet. Bildet finner du HER. Husk også å like facebooksiden til bloggen min HER og dele dette innlegget på din facebookprofil. Jo flere som deltar, jo større sjanse for lignende konkurranser i fremtiden. Jeg synes i hvert fall premien er veldig veldig fin, og håper dere føler det samme. Det er så gøy å få dele ut noe jeg virkelig elsker og bruker daglig selv!

 

Videre vil jeg ønske dere en finfin mandag og en helt rå start på uka. Ta en ting om gangen, sett deg små realistiske mål, og hold fokus på å være stolt av alt du får til. Du har kun ansvar for deg selv, husk det. Du er rå

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.