Last Updated:

De siste dagene, through my iPhone

Categories Hverdagen, Mat, Mote, Mote og skjønnhet, Tanker og meninger

🌻

Heii engler. Hvordan har dere det? Nå er det lenge siden jeg har skrevet til dere. Hvor skal jeg starte..? Jeg har sommerferie!! Jeg leverte siste eksamen forrige uke og jeg tror ikke dere forstår hvor deilig det føltes. Jeg har kommet meg igjennom første året av studiet, tenk det, allerede! Jeg er så sjukt stolt. Dette semesteret har vært krevende på veldig mange måter, og at jeg nå har kommet meg igjennom første året, har bestått alle (bank i bordet, har ikke fått svar på den siste ennå ehehe) eksamene, prioritert studiene over alt annet, og virkelig fokusert på å klare dette, er jeg faktisk veldig veldig stolt av. Det må være lov å si! Og sånn skal det fortsette. Jeg har blitt kjent med så utrolig mange fine, inspirerende, vakre mennesker, som jeg gleder meg til å fortsette studietiden sammen med. Dette året har vært lærerikt på mange områder, og jeg er ikke annet enn utrolig takknemlig. Jeg har funnet min greie, og det føles veldig godt. Jeg har skrevet det før og jeg skriver det igjen; dette skal jeg klare. Heldigvis har jeg en lang og god sommerferie i ventet først. Og den skal nytes, med verdens beste samvittighet.

I skrivende stund er jeg fortsatt i Oslo. Jeg har et par greier jeg må fikse her før jeg reiser hjemover til sørlandet i slutten av denne uken. I helgen skal jeg nemlig i 90 års dag! Jeg kommer til å reise litt frem og tilbake mellom Oslo og Kristiansand i hele sommer, og tenker å ta dere med på så mye jeg kan. Flere oppdateringer i sommer blir det i hvert fall, så mye kan jeg love. Men nå må jeg komme meg opp. Ha en nydelig dag, engler. Masse kjærlighet og ta vare på dere selv 💛 Vi skrives senere.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.