Last Updated:

4 små anbefalinger

Categories Anbefaling, Blogg

 

 

D O K U M E N T A R 
The Truth About Alcohol. Interessant dokumentar som jeg anbefaler alle å se. Uansett hvilket forhold du har til alkohol! Jeg mener det er viktig å vite hva man fyller kroppen sin med, også når det kommer til alkohol. Alkohol skal man faktisk ha respekt for! Veldig lærerik og ikke minst viktig dokumentar. Ligger på Netflix. 

 

S E R I E 
Sex And The City. Verdens beste serie. Tidligere har jeg sett en episode her og en episode der. Den siste uken har jeg startet fra begynnelsen og- jeg er frelst. Alt jeg vil er å flytte til New York, inn i Carrie`s lille leilighet, jobbe som journalist, gi litt faen og leve mitt beste liv. Nei, jeg elsker alt med denne serien. Den inspirerer meg på alle mulige måter, virkelig. All time fave (sammen med Friends og Desperate Houswifes). 

 

 

 

M U S I K K 
Lukas Graham- Here. I have a confession. Jeg klarte ikke vente lengre. Jeg har begynt å høre på julemusikk. Hehe. Julemusikk gir meg såpass mange gode følelser at det rett og slett ikke er verdt å holde tilbake på. Her må vi bare kjøre på, dere. Desember er kort. Altfor kort! Det gjelder altså å nyte den gode stemningen så lenge som overhode mulig. I mørketiden kan julemusikk faktisk gjøre hele dagen min- og det tenker i hvert fall jeg å benytte meg av. Alt som kan dempe vinterdepresjonen, eller hva? 

 

 

 

P O D C A S T 
Tid til Tro. Denne podcasten vil jeg egentlig bare anbefale videre til dere som er kristne eller ønsker å lære mer om kristendom og tro. Jeg kjenner ei av dem som er med og syntes den er veldig veldig fin. Det er ikke veldig mange podcaster der ute med fokus på kristendom og tro, spesielt ikke for den litt yngre generasjonen- og nettopp derfor vil jeg anbefale den videre. Jeg heier på folk som tørr å stå for det de tror på. Samtidig tror jeg tror idèer som denne kan føre til refleksjon, som jo er en bra ting uavhengig av hva man tror på og ikke! Eller? 

 

 

 

 

Q: Hørt/sett noe du vil anbefale meg?

2 kommentarer

2 thoughts on “4 små anbefalinger

  1. Heisann Marie! Jeg har fulgt deg på Instagram og blogg over lang lang tid, også når du snapper for inspojentene! Du deler så mye bra. Blir inspirert av å se og lese både bilder og tekster du legger ut. Love it. Ville bare dele det! Når snapper du for inspojentene igjen? <3
    klem klem

  2. Hei Camilla!
    Tuusen millioner takk for en så fin kommentar, det betyr mer enn du aner <3
    Jeg snapper dessverre ikke for @Inspojentene lengre.. Det tok litt for mye tid, og jeg ønsker å fokusere på litt andre ting enn akkurat trening og mat slik som ting er nå. Derfor blir det i hovedsak blogg og Instagram på meg fremover 🙂 Heldigvis er det en haug av andre flinke, sporty og råe damer på den kontoen som fortsatt inspirerer! Du kan også følge meg på Facebook og Snapchat for å få opp de nyeste blogginnleggene så fort de blir publisert, hvis du vil det.
    Håper du får en fantastisk fin dag- tusen takk for at du leser, og for en veldig motiverende kommentar <3 Stoor klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.