Last Updated:

Pokebowl & 1.desember

Categories Mat

God morgen 1. desember.
Endelig. Årets beste, vakreste, koseligste måned er endelig i gang. For en deilig følelse! Dere kan jo bare gjette hva jeg gjør akkurat nå..? Hører på julemusikk. Jeg har kokt meg en stor kopp varm solbærtoddy og skal jobbe litt med eksamen nå før jeg skal ut å møte noen venninner. Dette blir en fiin 1.desember med bare masse julekos og gøy (og litt eksamensjobbing innimellom, men det går egentlig helt fint). Formiddagen skal brukes ute i julegatene med fine jenter. Dette er en av de tingene jeg elsker med storbyen. Det skjer alltid noe! Jeg tror jeg har “deltatt” på rundt 50 forskjellige julemarkeder på facebook, bare i desember liksom! Så her skal det ikke stå på julestemninga i hvert fall. I kveld skal jeg til ei venninne for en skikkelig 1.desember kveld med kalender, baking og kos. Drømmelørdag for meg dette her! Hihi 

… Men nå må jeg komme i gang så jeg får jobbet litt. Jeg ville bare innom å ønske alle en fiin start på desember, og en nydelig lørdag. Nå er det jul, la oss fylle den med fine minner og gode dager.

Gårsdagens pokebowl (pokeplate)
Du trenger: Salmalaks, ris, avokado, mango, chilli, soyasaus & koriander. 

Vi snakkes <3 

 

1 kommentar

1 thought on “Pokebowl & 1.desember

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.