Helga som gikk

Categories Trening/helse

God søndagskveld dere! Hvordan har helgen deres vært? Akkurat nå sitter jeg godt plantet i senga, klar for kveldens episode av Farmen og den nyeste episoden av Gåten Orderud. Søndagen ellers har vært veldig fin. Jeg sov lenge og startet dagen ganske sent med en tur innom Sats, før jeg møtte ei venninne. Vi dro for å spise sushi! En aldri så liten søndagstradisjon. Huff har blitt mye spising ute denne helga, så denne uka blir det skjerpings på matpakke-fronten. Veldig lite studentvennlig å spise alle måltider on the go dessverre.. Da flyr pengene fort for å si det sånn! Men men, helga har vært veldig fin og det er jo i bunn og grunn det viktigste. 

Processed with VSCO with a10 preset

Har dere smakt denne forresten? 
 Årets julesmak fra Nocco med karamelisert eple og julekrydder. Det høres liksom litt too much ut, i hvert fall synes jeg det gjorde det i starten! Jeg bestemte meg likevel for å kjøpe den etter trening i går, og ble faktisk litt positivt overrasket! Det smakte jul, og det er vell egentlig hele poenget? Jeg tror likevel ikke dette den smaken jeg kommer til å gølve nedpå med under trening- kanskje mer som “kos” etter trening eller hvis jeg craver noe søtt og jule-aktig ellers i desember. Jeg synes det er gøy at Nocco kjører på med ny smak hver jul, og har laget en slags tradisjon på limited jule-editions. Uansett er det alltid gøy med nye smaker, nye produkter og alt som er annerledes- så konklusjonen for min del er vell HEIA NOCCO! 
Har dere smakt? Og i så fall, hva synes dere? 


 
Okei la oss ta et minutts stillhet for denne bowlen fra LETT. Har dere sett noe så fargerikt og pent? De av dere som følger meg på Instagram fikk kanskje med dere at jeg spiste lunsj på LETT Frogner på lørdag, og la meg bare si, fy fader så digg det var. Jeg dro dit sammen med ei venninne som har snakket såå varmt om denne menyen, for å endelig smake på hva de hadde å tilby. Konklusjon: jeg har fått meg et nytt favorittsted. Dette er mat helt etter min smak, med masse bra næring, nydelige farger, pent dandert, og som gjør at kroppen min smiler innvendig. Hadde jeg kunnet (les: vært rik) hadde jeg spist her hver dag. digg var det faktisk. Ingen spons, ingenting, bare ærlige og redelige meninger direkte fra meg til dere. Så må det jo nevnes at det jo ikke akkurat gjør lørdagslunsjen værre at man får spise den i godt selskap heller! Gud for en fin lørdag. Rett i minneboka med den altså!
 

Har du hatt en fin helg? Ta en liten pause nå og tenk deg godt om: hva er det fineste som har skjedd deg denne helgen? Når smilte og lo du mest, hva gjorde du da og hvem var du sammen med? De øyeblikkene du sitter med i hodet ditt nå, skal du ta med deg inn i uka som kommer. Bruk dem for alt de er verdt, skriv dem ned, sett pris på dem, smil litt av dem, reflekter over dem, gjenta dem, og jobb for å skaffe deg flere av dem. Det er slik du lærer hva som gjør deg glad, og som hjelper deg å stille forberedt de dagene ting kanskje ikke er like lett. Bare en liten reminder å ta med seg inn i ny uke. Nyt søndagskvelden <3 

1 kommentar

1 thought on “Helga som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.