Throwback, christmas-edition

Categories Hverdagen

Heii vakre fine nydelige dere. Jeg vet jeg er dårlig på å oppdatere dere om dagen.. 2018 nærmer seg slutt og dagene er fylt med eksamensstress, skole, ny leilighet og andre ting som krever sin tid. Mørket gjør det ikke akkurat lettere å få tatt bilder heller, bare for å komme med (enda) en dårlig unskyldning. Likevel klarer jeg holde motivasjonen gående, og har ikke nådd knekken riktig ennå! Bank i bordet..

Som dere sikkert har forstått er tanken på juleferie min største motivasjon om dagen, og den ene tanken som gjør at jeg fortsetter å gi alt hver eneste dag. Tanken på å skulle reise hjem til jul etter siste eksamen er fin at det kribler i magen bare av å skrive det! Jeg tror ikke jeg trenger å forteller dere hvor mye jeg gleder meg til jul igjen, så denne gangen har jeg heller samlet sammen et lite knippe bilder fra de tingene jeg gleder meg mest til den kommende måneden. Dette er faktisk noe av det fineste med å ha en blogg, å kunne bla tilbake i arkivet, drømme meg bort og kjenne på gamle følelser. Jeg elsker det! Så here we go: en aldri så liten christmas throwback :









Processed with VSCO with m3 preset

Q: Hva gleder du deg mest til i desember?

3 kommentarer

3 thoughts on “Throwback, christmas-edition

  1. Åh, her var det mange fine bilder som jeg eeelsket! Herlighet, kommer jo litt i julestemning av dem 🙂 Gleder meg til julebord, god mat, lys i gatene, julemusikk og ja myyye mer <3

  2. Jeg har nå fått unger som er store nok til å glede seg over julen! DET gleder jeg meg til! Nydelige bilder forresten 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.