10 raske!

Categories Trening/helse

– Innlegget er inspirert av Marthe Borge og Kristina Andersen

1. Tror du på spøkelser?
Haha nja, jeg jeg tror på noe i hvert fall! Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva vi vet med sikkerthet. Jeg syntes det er såå interessant med mennesker som har opplevd noe overnaturlig, eller noe som ikke kan forklares. Dokumentarer, filmer og serier som handler om sånne ting, blir jeg heelt slukt inn i. 

2. Favoritttiden på året? 
Våren. Haha, nå var jeg faktisk igjennom alle årstidene i hodet mitt før jeg klarte å bestemme meg.. Det er noe spesielt og fint med alle egentlig. Jeg blir veldig veldig glad av sol og varme, så sommeren er absolutt en stor favoritt. Vinteren har liksom jul, som er min favoritthøytid av alle høytidene i året!! Høsten gjør meg veldig veldig kreativ, og er absolutt den årstiden jeg jobber best på, trener best, er i best fysisk form. Når det regner ute, og jeg kan sitte inne, tenne lys, høre på musikk, og skrive – da har jeg det egentlig veldig veldig fint. Så var det våren da. Jeg tror faktisk det er min favoritt. Egentlig mest fordi det skjer så mye fint. Våren gir så mange gode følelser! Været går fra grått til fint. Sola kommer frem. Naturen springer ut og viser seg fra sin beste side. Det er som om verden går fra b&w til farger, på sekundet knips. Det gir meg såå mye, og jeg tror jeg innså det ordentlig i år. Ja, våren gir meg mest. 

3. Når pleier du å ta kvelden?
Alt mellom kl. 22.00 og 24.00, både i hverdagen og helger. Jeg trenger å ligge litt i senga, roe ned og bare slappe av før jeg sovner, så legger meg som regel i senga ganske tidlig, også sovner jeg når jeg sovner. Jeg er ingen natteravn for å si det sånn, og blir veldig tidlig trøtt.. 

4. Har du noe du gleder deg til neste år? 
Jeg gleder meg til å se hvordan det går i Oslo, om jeg trives, hvordan hverdagen min er, hvordan det går på skolen, hvem jeg henger sammen med, osv! Haha som dere skjønner, tenker jeg mye på dette med Oslo for tiden. Og bare sånn at alle forstår det, så gleder jeg meg veldig altså!! Det er bare litt skummelt, men sånn er det vell med forandringer generelt I guess..? Så gleder jeg meg veldig til å henge med alle Oslobabesa mine igjen!! Det er så mange jeg ikke har sett siden jeg flyttet hjem for 2 år siden, så det blir veldig veldig bra. Jeg gleder meg også til å forhåpentligvis være skikkelig i gang med kunder som online coach, og håper alt går bra der. Masse fint å glede seg til med andre ord!

5. Du vinner 100 000 kr, hva bruker du dem på?
Helt klart, opplevelser! Jeg hadde reist rundt og prøvd å se så mye av verden jeg hadde kunnet. Det er så mange fine plasser jeg har lyst til å besøke, og så mange ting jeg har lyst til å gjøre- men alt krever penger. Så om jeg hadde vært så blessed å vinne 100 000 kr, hadde jeg brukt dem på minner jeg har for resten av livet. 

6. Favorittfrokosten din?
Haha, jeg tror de fleste av dere vet svaret på denne..! Havregrøt med sjokolade-proteinpulver, frosne bær og karamellsaus. Oh lord, det er jo nesten dessert!!

Processed with VSCO with 5 preset

7. Nike eller Adidas?
Nike! 

8. Hvilke egenskaper setter du mest pris på hos en venn? 
Tillit, forståelse og lojalitet. Det er viktig for meg at man stiller opp for hverandre, har forståelse og vil hverandres beste. I tillegg syntes jeg det viktig å ha litt samme interesser, samme syn på livet (om det gir noen mening?), og at man kan snakke om litt mer enn kun det overfladiske. Å ha noen som forstår deg, backer deg, lytter ordentlig til det du sier, og alltid er der og vil hjelpe deg, er såå såå viktig for meg. Jeg er så heldig å ha mange av dem, noe jeg er SÅ takknemlig for <3 

9. Favorittdagen din i løpet av året?
Haha, her skulle jeg faktisk til å skrive hverdagen.. Jeg er jo veldig glad i de dagene som bare er vanlige, og uten så altfor mange forventninger og happenings. Det er ofte de fineste syntes jeg! Men hvis jeg velge, tror jeg at lille julaften og 1.desember er to av mine favorittdager i løpet av året. 

10. Hvem ringer du hvis du er sint/lei deg? 
Da ringer jeg min bestevenninne, Adine. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten den jenta, hun betyr virkelig alt for meg!

Processed with VSCO with 5 preset

Håper dere har en fiin tirsdag < 3 

7 kommentarer

7 thoughts on “10 raske!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.