Fredag, antrekk & salg!

Categories Trening/helse

Reklame | Barasportswear.com

GOD MORGEN, OG GOD FREDAG!
 Håper dere har hatt en fin morgen? Flere av dere er nok allerede i gang med siste innspurt før helg – har jeg rett? Akkurat det, kan nok ikke jeg skryte på meg helt ennå.. Etter en hektisk og fin dag i går, startet denne fredagen rolig for min del. Etter ei uke hvor nesten alle dagene har vært fulle fra start til slutt- bestemte jeg meg for å bruke god tid på frokosten, drikke en ekstra kopp med kaffe, kose litt ekstra med Maia og planlegge dagen. Nødvendig bruk av egentid, rett og slett. Jeg har en del ting jeg må få gjort idag, samtidig som jeg kjenner at jeg trenger å ta det litt med ro- så planen er å ikke stresse, ta en ting av gangen, være tilstede i øyeblikket, og ikke fokusere for langt frem. Det er nøkkelen på slike dager, har jeg funnet ut. Så, skal jeg bruke resten av dagen på å slappe av, før jeg skal møte noen venner i kveld. Dette skal bli en veldig fin fredag – for det har jeg bestemt. 

Så, over til noe litt annet. I går var jeg nemlig ute å shootet litt bilder til diverse samarbeidspartnere, sammen med ei venninne. Er det lov å si at jeg ELSKET hvordan disse bildene ble?? Jeg vet ikke helt, men jeg tror det må være lyset. Det er jo ofte det med meg, haha! Til tross for full storm og ekstremt kalde vindkast, ble jeg utrolig fornøyd med resultatet, og ville egentlig bare vise dem til dere så fort som mulig. Antrekket jeg har på meg er fra Bara, og er faktisk på salg nå til 30% (link til salget ligger lengre nede i innlegget)

Ellers vil jeg gjerne ønske dere en veldig fin helg, og håper virkelig dere bruk tid på ting som gjør dere glad. Bruk tid på litt andre ting enn normalt, la deg selv roe ned, kos deg med dem som gjør deg godt- eller alene om det gir deg ro. Sett deg ned å les en bok, lær noe nytt, gå en tur i skogen, slå av telefonen, finn frem en ny oppskrift og lag en god middag, dra på kino, dans på byen, bruk tid med venner, vær sammen med familien, vær alene. Så lenge du har det fint. Vi blogges


. . . 
Så må jeg bare tipse dere om at Bara har salg for tiden, hvor du får 30% på masse fint treningstøy. Du får blant annet genseren og tightsen jeg har på meg her, til en billig penge!! Så om du er keen på litt nytt, fresht treningstøy til våren, anbefaler jeg deg å sjekke ut salget HER.  

– Tights HER & Long Sleeve HER –

1 kommentar

1 thought on “Fredag, antrekk & salg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.