Naturen som medisin.

Categories Tanker og meninger

G O D   M O R G E N  L Ø R D A G . 
.   .   . 
Kaffe, havregrøt, familiefrokost, fin morgen. You know me, right? Jeg vil egentlig bare dele et par bilder, litt tanker, og rett og slett bare skrive litt. Skulle kanskje kalt innlegget moodboard eller noe, for det er jo på en måte det det er. Jeg vil egentlig bare vise dere, og håper dere setter pris på de litt mer personlige innleggene mine også i blant. Ellers så vil jeg oppfordre dere til å legge bort mobilen litt idag, dra ut på en tur, gå/løp/jogg, pust inn gjennom nesa og ut av munnen, og kjenn litt på livet. Søk fine øyeblikk, og stå i dem, nyt dem. Jeg tror det er veldig viktig.

Gå å lev. 

Processed with VSCO with al2 preset
.   .   . 
” Jeg gikk en lang tur med Maia her om dagen (som sikkert de som følger meg på instagram fikk med seg). Det var så fint. Det var kun meg, sola og naturen. Jeg trenger de turene for å koble av. Tenk at noe så enkelt som naturen kan være med å kurere mennesker som sliter med psykisk helse? Naturen er den beste medisin. Det tror jeg skikkelig på. Jeg har alltid sagt at trening og fysisk aktivitet kan være med på å redde en person fra sitt eget hodet- og det står jeg fortsatt for. Det er på en måte det jeg vil formidle? Trening er for alle som trenger det, mentalt og fysisk. Håper det skinner igjennom. Og dere, naturen er et fint sted å starte. “

.   .   . 
” Kommer forresten ikke over hvor fin Highasakite- Where Do You Live er. Gjerne hør den nå, mens du leser dette innlegget. Jeg blir aldri lei. “

Processed with VSCO with av8 preset
.   .   . 
” Jeg må bare ta med dette bildet, fordi jeg ikke vet hvor andre steder jeg skal putte det. Det passer liksom ikke inn så mange steder. Så teit egentlig. Hvada “passer ikke inn”? I din perfekte instafeed? Ja faktisk. Ikke at selve bildet var så fint, men jeg hadde det veldig fint. Også vil jeg huske det, fordi det var et fint øyeblikk. Null filter, bare sollys, ro, fugler som sang, vår i lufta, lunsj på terrassen, og meg. 09.04.18. Årets første vår-øyeblikk. Jeg håper på flere slike levende øyeblikk. “

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.