Dagene hjemme

Categories Hverdagen

Jeg har ikke nevnt det, men 1.april flytter jeg hjem til familien. Hybelen min skal rives, og jeg har vurdert frem og tilbake om jeg skal finne et nytt sted å bo, eller flytte hjem for sommeren. Sistnevnte frister helt klart mest, og er det jeg har bestemt meg for. Jeg flytter bort igjen allerede i august, og vil derfor bruke sommeren ved sjøen, på brygga hjemme. Jeg gleder meg, og alt føles veldig riktig og bra. En god følelse. 

Dagene jeg hadde hjemme denne uka, var nemlig perfekte. Hele familien var hjemme, lillesøster var hjemme på perm, vi laget middager sammen, gikk tur, jeg sov bedre enn på lenge, fikk være masse med Maia, slappet av på ordentlig, blogget bra, blitt inspirert, motivert, tatt bilder. Åh ja, jeg gleder meg skikkelig til å flytte hjem litt nå. Jeg har også brukt tiden hjemme på å planlegge et lite prosjekt for meg selv, hvor jeg skal male og pusse opp soverommet mitt. Jeg elsker alt som har med interiør, farger, design og stil å gjøre- og tenker å ta dere med på reisen. Før/etter bilder kommer! Åh jeg gleder meg, tror det blir såå fint!  

Processed with VSCO with 5 preset

” The older I get, the more i realize I don`t want to be arounded by drama, conflict or stress.
I want a peaceful home, food that is good for my mental health and body, and to be surrounded by happy people. The little things. The little moments.”

Processed with VSCO with av8 preset

Jeg gikk en lang tur langs sjøen sammen med Maia. Det beste jeg vet i hele verden er å gå tur alene, med podcast på øret. Bare meg. Jeg føler podcast er min måte å lære nye ting på. Det finnes så mange bra podcasts, om alt mellom himmel og jord. Jeg hører ofte på pods om trening, ernæring, mental helse og motivasjon. Når jeg vil le eller komme i godt humør, hører jeg på Harm&Hegseth og Synnøve&Vanessa. Anbefales. 

Processed with VSCO with av8 preset

 JA, det var en porsjon nummer to (og tre) også.. for dette var helt sjukt digg, og jeg var sulten. Den var bare ikke like fin- den så faktisk ut som et flykræsj. Kokt egg, you know..  – Fullkornsknekkebrød med smashed avokado, kokt egg, cottage cheese, ruccola, salt og pepper, OG en appelsin. Nam nam! 

Processed with VSCO with 5 preset

Ha en find lørdag. Nå skal jeg på jobb, før jeg skal bruke lørdagskvelden sammen med ei venninne <3 

3 kommentarer

3 thoughts on “Dagene hjemme

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.