UKA SOM GIKK

Categories Trening/helse

UKENS OPPTUR: 
MANDAG. Jeg hadde en skikkelig bra mandag denne uka. Dagen startet med en deilig, tung bein-økt på trening, og fortsatte med en tur ut for å spise med ei venninne, før vi dro videre på Harm&Hegseth Live Podcast. En annerledes, men veldig veldig fin mandag som går rett i minneboka. Slike dager gjør meg glad og takknemlig. 

UKENS NEDTUR: 
VÆRET. Kaldt, snø, regn, slaps, vind, storm, is… you name it! Jeg kunne skrevet en helt kronikk om hvor mye jeg HATER dette været, og hvor sinnsykt lei jeg er av denne årstiden nå. Men det skal dere få slippe. Jeg stopper her, og håper på sommer så fort som overhodet mulig. 

UKENS TRENINGSØKT: 
Jeg tenkte å lage et eget innlegg om en typisk “bra” treningsuke for meg, og skal da legge ut denne ukas økter. Jeg tenker å legge ut innlegget imorgen, så dere som ønsker en skikkelig kickstart-mandag, kan ta utgangspunkt i treningsuka jeg nettopp har vært igjennom. Sounds good? Jeg har hatt ei god treningsuke for første gang på veldig lenge nå, så det har i hvert fall vært veldig veldig deilig. Nå er planen bare å fortsette den gode viben inn i neste uke, noe jeg tror skal gå bra- jeg er motivert!! 

UKENS BESTE SMAK:
Det tror jeg faktisk må bli den nye Proteinpuddingen fra YT. Vi fikk den inn på jobb denne uka, og jeg måtte selvfølgelig smake. Jeg har bare smakt sjokolade foreløpig, og jeg elsket den. Forstår ikke dem som kjøper vanlig sjokoladepudding lengre, når det finnes sååå mange proteinpuddinger på markedet som smaker helt likt?! Hva med å gi kroppen din næring, samtidig som du koser deg..? Zero vaniljesaus smaker også helt himmelsk, og kan brukes i en skål sammen med puddingen. Ho ho, lett om jeg skal kose meg med det midt i uka, uten et hint av dårlig samvittighet da!

UKENS MUSIKKFAVORITT: 
1,2,3 – Sofia Reyes (feat. Jason Derulo & De La Ghetto) 
Perfekt å trene til – gir skikkelig kick!

UKENS BLOGGER, INSTAGRAMPROFIL & YOUTUBER: 
Blogger: https://nouw.com/maddekk​
Instagramprofil: https://www.instagram.com/clind/
Youtuber: https://www.youtube.com/channel/UCdyTmTQTyGA2I7mMBODzqig

UKENS SMIL: 
Åh jeg har hatt mye fint å smile for denne uka. Jeg vil trekke frem treningsøktene jeg har hatt sammen med fineste Susann – altså en mer motiverende treningspartner skal du lete lenge etter! Vi har hatt litt lite motivasjon begge to den siste tiden, og bestemte oss for å ta grep å gjennomføre et par økter sammen denne uka. Det har gått over all forventning, og jeg har absolutt fått motivasjonen tilbake!! En skikkelig gøy treningsuke har det vært – og hva mer enn det kan en ønske seg? 😀 Jeg har også smilt masse på jobb, fordi jeg (som jeg har sagt før) virkelig har verdens beste kolleger!! Jeg hadde også en veldig veldig fin kveld i går – da ventet nemlig besøk, Candy King og chillekveld, etter jobb. Mandagen var også et eneste stort smil, noe det alltid er når jeg er med min bestevenninne Andrea! Jeg har også smilt fordi jeg er stolt av alt jeg får til, hvem jeg er, hvor mye jeg lærer om meg selv, alle fine tilbakemeldinger fra dere, både på Instagram og blogg, foreldrene mine som er så gode mot meg, samtaler med lillesøster som snart kommer hjem, ei venninne som flytter hjem for en periode, lille Maia, fremtiden, og masse masse masse mer! Jeg er heldig. 

UKENS TANKE: 
Denne uka har jeg tenkt mye, på veldig mye forskjellig. Det er ikke bare bare å være ung dere – gud så mange tanker vi må igjennom, feil vi må gjøre og løsninger vi må finne ut av. Jeg har, som jeg såvidt snakket om, måtte finne litt ut hva jeg skal gjøre fremover. Jeg må for eksempel ut av leiligheten i løpet av måneden. Hvor, når, hvem, hva. I tillegg er det en del andre ting jeg har måtte ta stilling til, og brukt mye tid på å tenke på. Sorry at jeg snakker i koder nå, men ting kommer etterhvert. Jeg vil ikke dele alt før jeg er sikker. Jeg har også tenkt mye frem i tid, hva og hvor jeg egentlig vil. Jeg har tenkt på hvor fine mennesker jeg har rundt meg. Hvor heldig jeg er som har venner, familie og kolleger som vil meg godt! Jeg har følt meg veldig satt pris på den siste tiden, og det er veldig god følelse. 

AKKURAT NÅ: 
Klokka er ca 11:10. Jeg sitter fortsatt i senga, og TVen surrer på et eller annet eiendoms-program (??). Jeg vetta søren – når jeg blogger legger jeg ikke merke til så mye annet.. Snøen daler utenfor vinduet og jeg gruer meg allerede til å gå til bussen etterpå. Jeg skal på jobb snart, så må egentlig starte dagen snart.. Idag er ting litt ekstra tungt. Jeg er litt sliten for å være ærlig. Jeg er alltid litt sliten etter jobbhelg, men det er vell ganske vanlig I guess. Jeg gleder meg til ikveld etter jobb, for da skal jeg se den nye sesongen av Unge Lovende. Det er motivasjonen for dagen! Nei vet dere, jeg tror dette blir en fin søndag! Eller, jeg vet – for det er det jeg som bestemmer. Nei, nå må jeg komme meg opp av senga. Vi snakkes!

 

UKENS SITAT: 
“Don`t forget to live before you die.”

 

2 kommentarer

2 thoughts on “UKA SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.