Fredag, helgeplaner & snapchat!

Categories Trening/helse

Fire ganger HURRA for freeedaaag!! 

1. Hvor deilig er det ikke med helg igjen dere, hæ? Jeg får helt adrenalinkick bare av tanken jeg, haha! Det er noe spesielt med den deilige følelsen av å ha gjennomført uka, spesielt når man har fått inn et par gode treningsøkter, jobbet bra, og generelt føler man har fått til noe. Den mestringsfølelsen altså – verdens beste følelse. 

2. Som jeg fortalte dere i går har jeg jobbhelg, som allerede starter i ettermiddag. Helt ærlig syntes jeg liksom det går helt fint? Jeg trives så sjukt godt på treningssenteret jeg jobber på, at å stå der og ta imot treningsglade mennesker i endorfin-rus, er ikke den værste jobben man kan ha akkurat! Jeg blir seriøst såå ekstremt inspirert av menneskene jeg møter på jobb, at jeg står å tripper mot slutten av vakta for å kunne trene selv. Jeg ser hva trening gjør med folk, og det motiverer meg skikkelig! Så ja, en aldri så liten shoutout til medlemmene på Elixia der ja! Haha..

3. Planene for helga er lagt, så dagen idag blir jeg å gjennomføre ei litta fullkroppsøkt med lette vekter før jobb resten av kvelden. Imorgen skal jeg jobbe på dagen, før jeg får besøk av ei venninne på kvelden, og søndag blir det jobb, avslappning og å lade opp kroppen til ny uke. Jeg har en del ting som skjer på privaten for tiden, så resten av tiden blir nok brukt til å jobbe med dem. Forteller dere mer om dette etterhvert, I guess.. Men absolutt en helg etter min smak!!

4. Helt til slutt vil jeg bare minne dere på å følge @inspojentene på Snapchat, for å følge fredagen min. Jeg snapper hele dagen, så om det er noe spesielt dere lurer på, må dere bare skrive til meg der! Det er alltid koselig med litt tilbakemelding, ris og ros. 



F R I Y A A A A Y    F E E L S 

Q 1: Hvilke planer har dere for helgen?
Q 2: Noe spesielt dere vil lese om her i løpet av de neste dagene?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.