Last Updated:

10 spørsmål og svar

Categories Blogg, Hverdagen

 


🍂 Det beste med denne uken?

Det beste med denne uken tror jeg må være den ekstra tiden jeg har brukt sammen med venninnene mine. Jeg har ikke vært helt i form og har derfor valgt å nedprioritere trening. Det har gitt meg mer tid, som jeg har valgt å bruke på te-dates, kveldsturer og venninnebesøk. Jeg er heldig som har to av mine nærmeste venninner her i Oslo sammen med meg, og skal jeg være helt ærlig vet jeg ikke om jeg hadde valgt å flytte tilbake til denne byen uten dem. Tid med mennesker som vil ditt beste, løfter deg opp og er der for deg uavhengig av om du er lei deg eller glad, er verdifull og så så viktig å sette pris på. Dere betyr hele verden for meg <3 

 

🍂 Det verste med denne uken?
Da må jeg nok si formen som har vært litt pjusk, og at treningsmotivasjonen har vært all gone. Det negative med høsten: hvordan kropp og sjel reagerer på værskifte, litt sånn utenfor vår kontroll..

 


🍂
Hva tenker du mye på?
Jeg tenker mye på hva som gir meg gode følelser, og som faktisk er bra for meg! For nei, de to tingene trenger ikke alltid å henge sammen. Jeg er følelsesstyrt og baserer ofte egen lykke på følelsene jeg kjenner på. Men når de følelsene kommer fra urealistiske tanker.. hva gjør man da? Jo, da må man jobbe med å legge merke til tanken som forårsaker følelsen, stå i følelsene, være kritisk og vurdere hvorvidt dette er en tanke som faktisk finnes, om den gjør deg godt, og om du ønsker å la den gi deg følelsen du sitter med. Hvilke følelser gir den deg? Refleksjon. Ja. Litt sånt tenker jeg på om dagen!

 

🍂Dette har jeg på meg:
Svart hoodie, svarte chino bukser, hvite sneakers, svart teddy jakke. All black. 

 

🍂Dette hører jeg på om dagen
Jeg har laget en egen høst-liste med musikk jeg føler setter stemning for høsten 2019. Her går det mye i Aurora, Billie Eilish, James Bay, Bon Iver, Frank Ocean og Lana Del Rey. Dere som vet føler viben, right?

 



🍂Dette ser jeg på
Høsten er min tid for tv og serier. Alt jeg elsker på en gang. Nesten vanskelig å henge med på alt! For øyeblikket prøver jeg å henge med på Jakten På Kjærligheten, Farmen, Ex On The Beach, Første Date og Skal Vi Danse. Det er liksom topp 5 at the moment. Ellers følger jeg flere youtubere, ser litt Kardashians, Wahlgrens Verden og dokumentarer på Nrk. Herregud hvordan rekker jeg å leve..?

 

🍂Dette irriterer meg i dag
Kulda. Og hvor dårlig jeg er med tall. Hjernen min stopper opp! Jeg tror oppriktig talt jeg bør sjekke meg for dyskalkuli. Ønsk meg lykke til med økonomi a dere!

🍂Dette gjør jeg i dag
Jeg hadde forelesning i Økonomi på morgenen idag. Nå sitter vi å jobber med en oppgave som skal leveres allerede på tirsdag. Senere har jeg en treningsavtale, før det kommer noen for å plukke opp et par ting i leiligheten min i kveld. Etter dette blir det senga, serie og natta. Lang dag i ventet, en ting om gangen. 

 

🍂Dette spiser jeg i dag
Masse digg for å holde energinivået oppe og klare alt jeg har planlagt. 

🍂Motivasjon for dagen
Snart helg!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.