Uka som gikk!

Categories Hverdagen

Heii fiiine dere! Jeg er fortsatt på hytta, har hatt en deilig morgen, spist lang frokost og skal straks begynne å pakke tingene mine for å kjøre hjemover igjen. Igår brukte jeg formiddagen på å lese til eksamen, før meg og mamma dro på en deilig tur med hundene. Resten av kvelden gikk til middagsmat, goddis og Skal Vi Danse. Ahh, disse helgene på hytta skal det bli flere av i høst – for gud for en ro jeg finner her, det er heeelt sinnsykt. Nå er jeg ordentlig klar for ny uke med eksamen, trening, lesing og jobb. Det blir en fin uke med mye å gjøre! Jeg har eksamen på fredag liksom… hjelp.

UKENS OPPTUR:
Hmm, det har faktisk vært såå mye fint denne uken at det er vanskelig å velge èn ting. MEN, mandagskvelden hos Ida med Jakten på Kjærligheten og Bloggerne-premiere var absolutt en av ukas oppturer. Skikkelig koselig kveld!!

UKENS BESTE TRENINGSØKT:
Fredagens fullkroppsøkt! Økten ligger på instagram til de som er interessert i å sjekke den ut. Jeg hadde sååå mye energi, overskudd og adrenalin at økta gikk som en lek. Jeg økte til og med i et par øvelser, og kjørte tyngre enn jeg har gjort tidligere. Shit så digg det var! Ellers må jeg nevne gruppetimene jeg var på på onsdag – for wow!! (les lengre nede i innlegget!!)

UKENS NEDTUR:
Det må kanskje være starten av uka. Jeg vet ikke hva det var, men jeg hadde en dårlig følelse, var umotivert og generelt sliten. Jeg prøvde alt for å finne motivasjonen til å dra på trening, da jeg vet at det er det eneste som gir meg energi og motivasjon igjen – og jeg klarte det heldigvis til slutt. Tirsdag kveld dro jeg meg selv til trening og endte opp med å føle meg som meg selv igjen. Jeg blir like overrasket over hva trening gjør med hodet mitt, hver eneste gang. Sykt deilig følelse!! Noen ganger føles dørstokkmila bare litt for lang!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:
“Svar på et litt skummelt spørsmål”

UKENS CRAVINGS:
Kesam med bringebærsyltetøy. Altså jeg vet ikke om det bare er meg, starter jeg å spise ting med skje rett fra boksen, klarer jeg faktisk ikke stoppe før boksen er tom.. Hvaskjeeeer med at det er sååå digg liksom!? Etter jeg laget dette på pannekakene mine på onsdag, har jeg bare ikke klart å stoppe. Bringebærsyltetøy ER jo verdens beste ting.

UKENS MUSIKK:
Avslappende/ tankefull/ lesevennlig: Ocean – Dream Koala, Soko
Styrketrening: Planez – Jeremih, J Cole
Intervall: Whine Dat (Marwo remix) – Kongsted
Newest release: A different way – DJ Snake (Feat. Lauv)

UKENS ANBEFALING:
Gruppetimer, folkens! Jeg dro på 2 gruppetimer etter tidligvakten på jobb på onsdag, og jesus christ for en opptur!! Etter den vakten, pleier jeg vanligvis å være helt skutt og egentlig bare sovne, spise og føle meg helt ubrukelig. Jeg ble overtalt til å bli med på 30 min Kardio Pulse, etterfulgt av 30 min Strengt and Core – og jeg har aldri hatt så mye energi så tidlig på morgenen i mitt liv. Jeg gikk hjem med verdens beste følelse, laget pannekaker, leste til eksamen, vasket leiligheten og bare fikk gjort ALT! Følelsen av å trene sammen i en gruppe, bli pushet det lille ekstra og kjenne på energien i rommet – er helt unik! Jeg har et mål om å dra på flere gruppetimer i høst, og det skal jeg jammen meg klare etter denne starten!! Bare prøv folkens – tro meg, dere kommer til å bli overasket!

UKENS TANKE:
Vise mer av meg selv, og gi litt mer faen. Jeg jobber med saken, og prøver så godt jeg kan og vise dere flere og mer “u-perfekte” sider ved meg. Har innsett at det kan se ut som det eneste jeg gjør er og trene å spise salat – noe som overhode ikke er tilfelle! Jeg bare viser ikke så mye av det “personlige” livet mitt, noe jeg vil bli bedre på. Jeg ønsker jo at dere skal kunne kjenne dere igjen og bli inspirert. Så kom gjerne med kontruktiv kritikk, tips og ønsker!!
 

AKKURAT NÅ:
..Nå maser familien, så jeg må legge bort maccen og få rompa opp og ut i bilen. Home sweet home! Planen er å få vasket leilighete, dra på trening og fikse neglene. Følg meg videre på Snapchat: Marievi og Instagram: Marievigebo
VI BLOGGEEEEES

Q: Hvordan har din uke vært?

1 kommentar

1 thought on “Uka som gikk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.