Denne mandagen kom litt for fort

Categories Mat

God morgen…

…Denne mandagen kom litt for fort merket jeg. Helgen har gått i ett og jeg fikk ikke slappet ordentlig av før igårkveld etter jobb, men da var jeg så trøtt at jeg nesten sovnet med en gang jeg satte meg i senga. Denne uka er det heldigvis ikke så mye skole – bare et par avtaler, ei jobbvakt og masse masse studier. Jeg har eksamen allerede om 1,5 uke!!! Akkurat nå, føles det helt umulig – men sånn er det vell alltid..? Det går nok bedre når jeg får litt oversikt over pensum og føler jeg begynner å få inn noe, haha.. I natt drømte jeg faktisk at jeg hadde eksamen og at det gikk skikkelig bra, så det må vell være et godt tegn..? Jeg velger å tro det.

Planen idag er å lese! Rett og slett. Etter hvert blir det nok en pause med ei treningsøkt, før jeg skal bruke kvelden hos ei venninne med Jakten på Kjærligheten og premiere på Bloggerne. Fiin mandag, dere

2 kommentarer

2 thoughts on “Denne mandagen kom litt for fort

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.