Last Updated:

Anbefaling av treningstights + Antrekksbilder

Categories Trening/helse

God tirsdagsmorgen håper alle hadde en fiin start på uka igår

Jeg brukte gårsdagen på å koble helt av. Jeg kjente rett og slett at kroppen ikke var helt klar for mandag, men derimot trengte en skikkelig søndag først – så da gav jeg den det da! Idag derimot, har jeg den mandagsfølelsen og motivasjonen jeg trenger for å starte ei ny uke, noe som er såå deilig å kjenne på. Det er sykt hvor lite som skal til, og hvor viktig det er å lytte til kroppen.

Idag mååå jeg faktisk lese pensum, da dette (selvfølgelig) ikke skjedde igår…Kanskje jeg skal ta en tur på skolen? Gud jeg er såå sinnsykt dårlig på selvstudier ass! Noen som har noen tips å komme med? Ellers skal jeg møte ei venninne, prøve å få gjennomført ukas første treningsøkt og avslutte dagen med Bloggerne. Noen andre som elsker den serien? Høstens høydepunkt spør du meg (+ jakten på kjærligheten da seff). Dette ble et utrolig random innlegg merket jeg – så bare for å toppe alt, kjører jeg på med et par antrekksbilder på slutten her. Da har vi vell fått med oss det meste, eller? Enjoy

Tank top fra Röhnisch // Tights fra Aimn // Sko fra Nike // Jakke fra Zalando

Åh jeg eeeelsker denne tightsen, den er så sinnsykt deilig! Hvis noen vurderer å kjøpe seg en Aimn-tights, så anbefaler jeg det på det sterkeste. Det er absolutt verdt pengene – jeg har to av dem nå, og de er begge blitt mine favoritter!

Q: Hva syntes du om antrekket? Har du testet Aimn sportswear?

 

10 kommentarer

10 thoughts on “Anbefaling av treningstights + Antrekksbilder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.