"Hva slags styrkeprogram brukte du for g ned i vekt?"

  • 16.07.2017, 12:17

God sndagsmorgen dere! h, idag er det faktisk litt trist tenke p at helgen snart er over - for den har vrt s fin!! Heldigvis har sndagen svidt startet, og den har jeg planer om nyte! Idag str nemlig familietreff p planen, og forberedelsene er allerede igang. Sommertreff er alltid hyggelig, og kjenner jeg familien rett, blir det grilling, fisking p brygga, krabbemltid, bading(?) og hygge til sola gr ned. Jeg har p flelsen av at dette blir enn en superfiin dag!

For et par dager siden fikk jeg en kommentar p bloggen fra ei st jente som lurte p om jeg kunne skrive litt mer om hvilke styrkevelser jeg kjrer p trening, og hvordan jeg satte opp treningsktene mine for g ned i vekt. Dette er et vanskelig og stort sprsml, bde iforhold til at jeg hverken har utdannelse eller er noen fagperson - g fordi dette er s utrolig forskjellig fra person til person. Jeg har skrevet et utfyllende innlegg om min vektnedgang  HER til de som er interessert i lese mer om min vei - for det er viktig understreke, jeg vet kun hva som funket for meg, og det kan vre helt feil for deg. Det er ogs en av de strste grunnene til at jeg ikke skriver spesifikt hva jeg trener, hvor lenge, kg, reps, styrke, kardio osv.. Presset er stort nok fra fr, og jeg passer mer og mer p hva jeg poster og ikke. Jeg har en million drlige treningsdager, cheat-days, perioder uten trening, dager jeg gr hjem fra senteret etter 2 min p mlla, dager jeg ligger i senga hele dagen og bare spiser is med skje. Og ja, jeg spiser gjerne opp en 2 liters isboks med skje! Disse dagene, prver jeg passe p og ikke poste gamle treningsbilder med motiverende ord - for der og da, nr jeg ligger med isboksen i senga, er jeg sren meg ingen wonderwomen og det vil jeg ikke lure noen til tro heller. De dagene jeg derimot har ei skikkelig god treningskt, en god periode eller klarer en velse jeg har jobbet for lenge - DA vil jeg heller skryte litt av meg selv! Trening er oppturer, nedturer, mestringsflelse, sinne, glede og variasjon - og det er akkurat den variasjonen jeg har forelsket meg i.



Grsdagens fullkroppskt ;
1.
Rumensk marklft 10 x 3
Stende roing 10 x 3
Stende skulderpress med vektskive 10 x 3
2.
Duck walk 20 x 2
Hiptrust med vektskive 10 x 3
Goblet squat 10 x 3
Bulgarsk utfall med egen kroppsvekt 8 x 3
3.
Dips p benk 10 x 3
Planken 1 min x 3
Chrunches 10 x 3




Q:Hva er din favoritt velse p trening?

Victoria Larsen

16.07.2017 kl. 14:30
Veldig flink du er! Inspirerende :-)

Marie Vigebo

17.07.2017 kl. 08:24
Victoria Larsen: Tusen takk, s hyggelig <3

Search

Bloggdesign

hits