Familietreff på hytta

Categories Hverdagen

Mandags morgen – ny uke og nye muligheter! Sommerferien går sin gang og det skjer veldig mye om dagen. Jeg har null kontroll på dagene og innså egentlig ikke at det var søndag igår, før jeg kom på at det er mandag idag! Haha, det beste tegnet på en bra ferie, right? Idag blir det bytur med lillesøster for å levere inn telefonen til reparasjon, trene og fikse litt småting, før jeg får besøk av fineste Ida ikveld. Min kjæreste iPhone er ødelagt og vil ikke ta til seg strøm fra laderen… De som kjenner meg, vet veldig godt hvor mye jeg hater å være uten telefon, så dette er egentlig bare helt jæveli.. #pissed

Anyway, over til noe hyggelig; gårsdagen! Igår var det nemlig tid for familietreff på hytta til Onkel igjen. Jeg har ikke noe annet å si en wow – den plassen er virkelig helt nydelig! Vi pleide å reise på denne hytta da jeg var liten, før vi fikk vår egen hytte, så denne plassen har jeg utrolig mange gode barndomsminner fra som absolutt kom tilbake igår! Dagen gikk til bading, sol, god mat og hyggelige samtaler – alt i alt, en veldig fin søndag.

Q: Hva er dine mandagsplaner?
 

16 kommentarer

16 thoughts on “Familietreff på hytta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.