Rolig morgen og dagens planer

Categories Hverdagen

God morgen mine venner, har dere det bra? Min onsdagsmorgen startet sent med en stor kopp kaffe, havregrøt og total avslappning. Ungkaren surrer og går på TV-skjermen, pysjen er fortsatt på og jeg har egentlig ikke kommet meg så mye lengre enn det… Sommerferien varer ikke for evig og snart kommer hverdagen igjen, så her er det bare å nyte hvert sekund! Når sommerværet ikke er til stedet, må man rett og slett bare finne på andre ting å gjøre. Planen i dag er derfor å få unnagjort litt bloggjobb, før jeg skal på trening, lage mat og tilbringe kvelden med ei venninne. Hva er dine planer for dagen?


- Wednesday Morning Bliss -




 

12 kommentarer

12 thoughts on “Rolig morgen og dagens planer

  1. Så utrolig fin blogg du har! 😊 Planen min i dag er bare å holde sengen, jeg har klart å pådra meg tidenes bihulebetennelse!

  2. Så utrolig fin blogg du har! 😊 Planen min i dag er bare å holde sengen, jeg har klart å pådra meg tidenes bihulebetennelse!

  3. Så utrolig fin blogg du har! 😊 Planen min i dag er bare å holde sengen, jeg har klart å pådra meg tidenes bihulebetennelse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.