Last Updated:

Lørdagsmys & Podcast

Categories Hverdagen, Mote, Tanker og meninger

God morgen søndag. Hvordan har helgen deres vært? Jeg titter egentlig bare raskt innom før jeg skal ut å jobbe med eksamen i hele dag. Vi er som sagt midt i årets nest-siste eksamen, og jobber med artikler, intervjuer og bilder som til slutt skal bli til en avis. Det krever sin jobb! Heldigvis er vi flere som jobber sammen og kan dra hverandre i land. Til alle andre som også holder på med eksamen om dagen; holde fokus, siste innspurt, snart ferie, jobbe på. Den fremtidige deg vil takke deg for dette senere. I promise.

I går hadde jeg en veldig fin dag. Jeg stod opp, vasket og ryddet leiligheten, fikk besøk av Tiff, spilte inn podd, dro ut for å ta litt bilder og drakk verdens beste te på Libeling. Sjukt koselig sted, anbefales til alle som bor i Oslo.

Ukas podcast kommer ut idag! Den er lastet opp, så dere som abonnerer vil vell få en og annen varsel i løpet av dagen. Dere kan høre den på Spotify, Apple Podcasts eller i Anchor.. Denne uka tar vi opp et ganske omfattende lytterspørsmål, deler våre tanker rundt kropp på instagram og snakker litt om hva som bør deles og ikke bør deles. Jeg håper dere liker den. Send meg gjerne en melding på instagram eller her på bloggen hvis du hører episoden. Alltid gøy med tilbakemelding, ris og ros.

Chunky sneakers HER – Jeans fra Gina Tricot – Genser fra Nelly – Shades fra Nelly – Hoops fra Weekday

#nouwoutfit // Innlegg inneholder sponsede produkter.

4 kommentarer

4 thoughts on “Lørdagsmys & Podcast

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.