God morgen hverdag

Categories Blogg, Hverdagen, Mote, Skjønnhet

☕️ God morgen torsdag ☕️

Juleferien er snart over og jeg griner. Kan denne ferien vare for alltid, vær så snill? Jeg har det så fint hjemme. Det er roen, lufta, sjøen og familien som gjør det. Følelser jeg ikke får noe annet sted. Det er først når jeg kommer hjem jeg forstår hva det er å slappe av. Å senke skuldrene gir plutselig mening. Stresset forsvinner, søvnen kommer tilbake. Alt spiller på lag. Jeg får være meg selv- og det er liksom godt nok. Det er noe større, noe som betyr mer. Noe viktigere enn å være best, finest, flinkest. Kjærlighet. Kjærlighet er størst av alt. Og her hjemme, her kjenner jeg på kjærlighet. Ikke bare for alle rundt meg, men for meg selv. Det er veldig fin følelse, helt unik og ekstremt nødvendig.

Nå skal jeg se litt på God Morgen Norge, drikke siste slurk av kaffekoppen, kle på meg og dra ut. Maia trenger en liten tur, og det gjør vell for så vidt jeg også. Jeg har fortsatt et par dager igjen med ferie, og de har jeg bestemt meg for å utnytte. I kveld skal jeg på kino med mamma og lillesøster. Vi skal se “A star is born”. Nei jeg har ennå ikke sett den. Lillesøster har sett den, og hun likte den så godt at hun mente vi måtte. Jeg har kun hørt positive ting om den filmen, så dette gleder jeg meg faktisk veldig til (selv om jeg ikke akkurat er verdens største filmentusiast, hehe). Har dere sett den? Terningkast? Herregud det er jo snart helg igjen! Allerede? Jeg går helt i surr. Juleferien er for meg, en eneste lang søndag. I morgen er det tacofredag igjen! Finnes det egentlig noe bedre enn taco etter et par uker med julemat? Jeg tror ikke det. Hverdagen er egentlig ganske fin den også. Håper dere nyter den.
Fiiin torsdag, venner – vi snakkes. 


ZADIG & VOLTARE – GIRLS CAN DO ANYTHING
Ny favoritt duft. 




Q: Hva skal du idag? 

1 kommentar

1 thought on “God morgen hverdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.