Last Updated:

Ditt og datt

Categories Blogg

Hey you. Håper onsdagen din har vært fin 🌻

I dag flyter ikke hendene like lett som ellers. Faktisk har de ligget der en stund nå, på tastaturet. Tekst skriver seg ikke selv, selvom det kan (skal) virke sånn. Jo lettere å lese jo vanskeligere å skive. Skrive, slette, starte på nytt. Skrive, slette, starte på nytt. Meg i dag.

Jeg kom nettopp hjem, har vært i byen for å treffe ei venninne, drikke kaffe, catche opp. Veldig koselig!! Jeg elsker virkelig venninnene mine. Ulike, fine, gode, inspirerende mennesker, på hver sin måte. De betyr mer enn de vet om.

Jeg så nettopp (etter enda en “skrive, slette, starte på nytt” pause) denne videoen på youtube. Det er noe med musikken, stemmen, temningen, redigeringen og fargene som inspirerer meg. En slags mediterende effekt. Er det bare meg? Jeg har anbefalt kanalen før. Tror dere vet om den? Gjør det gjerne igjen, mye bra innhold.

Og dere, en ting til. Endelig traff Love Island-bølgen Norge også. Guud det var virkelig på tide! Søta her har jo allerede sett de fleste sesongene som ligger ute, både av Sverige, Norge, Danmark, UK, US og Australia (no hate). Men! Heldigvis kommer det flere sesonger og jeg kan endelig snakke med venninnene mine om alt det morsomme ingen har forstått seg på tidligere. For la oss være ærlige, har du kun sett den norske versjonen, kan du faktisk ikke uttale deg.

I går så jeg non-stop hele dagen. Why? De siste dagene har jeg gått rundt med et slags forkjølelsesvirus som aldri bryter ordentlig ut. Typ, annenhver dag syk, annenhver dag frisk. Osv osv.. Ikke spesielt digg. I går var jeg derfor hjemme hele dagen. Og så på Love Island. Hele dagen. Actually quite fun! (les: britisk).

Takk for meg,
Mary 🌻

Q: Har du sett Love Island?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.