Last Updated:

Dagen før dagen

Categories Blogg, Hverdagen

 

Bildene under er fra i går, på vei hjem fra Sagene. Oslo er finest sånn. Sol, det føles som en evighet siden sist. Jeg gikk hjemover fra Sagene med julemusikk i ørene og smilte til meg selv. -3 grader var det. Nå er det vinter, på ordentlig.

 

I morgen er det 1.desember!!! Herre-gud så koselig. Tradisjonen tro skal 1.desember innfris med julekalender på skjermen,  mandariner, julebrus, digg og en stor kopp te. Fast ritualet uansett hvor jeg befinner meg. I dag derimot, skal jeg ut å lete etter julestjerne. Det trengs, spesielt nå midt i eksamenstiden hvor alt annet er relativt kjipt og kjedelig. Jeg må finne en god julete også, til i morgen. Det er liksom et must-have 1.desember. Tips?

 

Planen for resten av dagen er enkel. Bibliotekbesøk, eksamenslesing, kveldstur, ro og kos. En lørdag etter min smak (sett bort fra eksamensdelen, den kunne jeg godt vært foruten).

 

Ellers vil jeg anbefale dere “Haik” på NrK. Sjukt fin liten serie. Veldig bra laget, vakker musikk, ekte, varm, rørende og inspirerende. Episoden om Aurora- wow, for et fantastisk menneske.

 

Helt til slutt vil jeg dele en liten ting med dere. I morgen kommer jeg til å legge ut en 1.desember konkurranse, både her på bloggen og på instagram. Konkurransen er i samarbeid med noen dere kjenner fra før, og som jeg vet dere liker minst like godt som meg. Dette er en tradisjon jeg har hatt en sterkt ønske om å fortsette med etter i fjor, noe jeg heldigvis fikk muligheten til. Det er meningsfullt, nødvendig og givende, spesielt nå i julen. Mer enn det vil jeg ikke si før i morgen 😉 Følg med!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.