Last Updated:

5 nye favoritter til hjemmet

Categories Anbefaling, Hverdagen, Innkjøp, Interiør, Skjønnhet
Innlegg i samarbeid med https://www.luxplus.no/

CC Cream fra La Roche-Posay HER

Okei denne går kanskje ikke under kategorien «til hjemmet» men jeg velger å ta den med likevel. Jeg har nemlig hatt lyst til å dele den med dere veldig veldig lenge! CC Cream har blitt en ny favoritt hos meg. De dagene jeg ikke vil sminke meg, la huden hvile, skal på tidlig trening og bare vil føle meg litt fresh, bruker jeg denne. Den demper rødhet, korrigerer jevner hudtonen, beskytter mot sol og kan også brukes som en base/primer under sminke. CC Cream var min redning i hele sommer da jeg gikk mye uten sminke, noe det definitivt kommer til og fortsette å være.

Håndsåpe fra Natura Siberica HER

Natura Siberica er et russisk merke som i dag produseres i Estland. Produktene er naturlige og økologiske og består av urter, bær og blomster fra Sibirske skoger og åkrer. Natura Siberica er et rimelig og godt merke hvor du får mye for pengene. Shampo, balsam og dusjsåper kommer i 400 ml. flasker, noe som betyr at de varer lenge!! De har milde dufter, skummer godt og vasker rent. Altså, jeg har falt pladask for dette merket og elsker at jeg kan kjøpe det billigere igjennom Luxplus hver gang jeg går tom. Jeg har det nå både i håndsåpe, shampoo, balsam og dusjsåpe.

Duftpinner HER

Hva er et hjem uten god lukt? Er det en ting jeg aldri får nok av så er det duftpinner, duftlys og blomster. Jeg elsker følelsen og lukten av et rent og friskt hjem.

Mini kaffetrakter HER
Stål bestikk HER

Okei, hvor fint er ikke dette bestikket!? Jeg måtte faktisk doble bestillingen fordi jeg ikke klarte å velge. Da jeg flyttet inn i den nye hybelen min, hadde jeg ingen verdens ting. Heldigvis har Luxplus en egen kategori som heter Luxliving, hvor du kan få en del ting til hus, kjøkken og hygge i hjemmet. Som student er man sjeldent rik, og nettopp derfor valgte jeg å skaffe de tingene jeg trengte igjennom Luxliving. Jeg fikk meg blant annet bestikket over, mini kaffetrakter og smoothiemaskinen dere ser under her. Helt perfekt for mitt lille hybelkjøkken.

Smootie maker HER

Smoothiemaskin er for min del et must på kjøkkenet. Jeg lager seriøst ALT i smoothiemaskinen min. Pannekakerøre, proteinshake, is, iskaffe, smoothie, suppe.. ALT. Det som er så deilig med denne maskinen, er kombinasjonen mellom flaske og maskin. Bland en smoothie, ta av flasken og sett på drikkelokket. Superenkelt å ta med seg i veska til skolen, på trening, på jobb osv. Du kan også lage ferdig pannekakerøre, ta med på jobb og steke opp varme pannekaker til lunsj. Hvis du har tilgang til komfyr selvfølgelig. Nei shit, jeg elsker smoothiemaskinen min.

2 kommentarer

2 thoughts on “5 nye favoritter til hjemmet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.