Last Updated:

4 favoritter i 2019

Categories Anbefaling, Blogg

 

Mat inspirasjon 

Gitte & Filip. En mer gjennomført, inspirerende, fristende og pen inspirasjonskilde skal du lete lenge etter. En mat- og livsstilsblogg, en fotograf og en skuespiller. Sammen lager de mat med fokus på gode råvarer, få ingredienser og unike smakskombinasjoner. Personlig elsker jeg å drømme meg bort på deres nettside. Jeg bruker god tid på å lese innleggene, og lar meg inspirere av Filips nydelige bilder. I 2020 skal jeg definitivt teste noen av oppskriftene også, men for meg er det stemningen, kosen, bildene, fargene og gjennomførelsen som inspirerer meg mest. Nettsiden finner du her, og IG her.

 

 

Livets serie
2019 var året jeg forelsket meg i Sex And The City. Carrie, Samantha, Charlotte og Miranda. Jeg elsker alt ved denne serien og vil bare se den på nytt igjen og igjen og igjen. For ei som hverken er spesielt glad i serier, eller er tålmodig nok til å bli hekta på noe som helst- er det å se en serie med såpass mange sesonger, relativt stort. Stolt pike, hehe. Og selvom jeg nok henger et par ti-år bak alle andre vil jeg likevel anbefale dere som ennå ikke har sett Sex og Singelliv, om å gjøre det i 2020. Du finner den på HBO, her.

 

 

Instagramprofil
Somewhere I Would Like To Live. Som noen av dere kanskje allerede har forstått (fordi jeg re-poster på instastory hver dag typ heheh..) er dette min number one favoritt i 2019. Her klikke jeg meg inn for å drømme. Alltid gode følelser. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det annet enn at denne profilen gir meg liv, typ..? Alt er så pent, enkelt, minimalistisk, drømmende, inspirerende, vakkert.. Du finner den her.

 

 

 

Bøker 
I 2019 har jeg lest bøker, som jeg for første gang også har likt. Jeg har egentlig aldri likt å lese, mest fordi jeg ikke eier konsentrasjonsevne og ro. Jeg liker at ting skal være enkelt og gå fort, og jeg klarer sjeldent å sitte stille i et rom alene, og bare lese. Ikke uten å glemme hva jeg leser, og falle inn i egne tanker. Men dette året har jeg funnet roen i å lese. Av og til i hvert fall. Som dere ser er det mye forskjellig, mest biografier og fakta. Jeg er en sucker for selvhjelpsbøker for eksempel. Bøker som utvikler meg som person! Det er kult. Jeg har fortsatt ikke forstått meg helt på skjønnlitteratur, noveller og oppdiktede historier er ikke helt min greie bare, da faller jeg fort ut. Jeg er fortsatt ingen lesehest- for gud så lang tid jeg kan bruke på ei bok- men jeg koser meg når jeg først leser! De gir meg noe. Og jeg klarer å konsentrere meg. Og det er nytt, og fint. Her er årets favoritter;

 

 

 

Håper onsdagen blir fin <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.