Flyttedag!

Categories Hverdagen

God morgen verdens fineste. Det er fredag! Tenk det, allerede fem dager siden jeg var hjemme på sørlandet. Allerede tre, snart fire, måneder siden jeg flyttet til Oslo. Tiden går så fort! Vi må huske å leve , for er ikke så veldig lenge, og da er forbi for alltid, og vi får aldri tilbake igjen. Alt vi kan gjøre er å bruke på noe som gjør oss glad, som får oss til å huskeog smile. Det er viktig. 
I dag skal jeg flytte! Jeg har bodd midlertidig siden jeg kom hit, og i dag er dagen jeg flytter inn i leiligheten jeg forhåpentligvis skal bo i ei stund. Det er veldig koselig der, jeg tror jeg kommer til å trives. Gårsdagen ble brukt på å pakke ned rommet, vaske og gjøre alt klart til i dag. Jeg fikk hjelp av ei venninne (takk bestie, loveu) så det hele ble egentlig ganske koselig. Jeg lover å oppdatere dere når jeg er på plass. Wish me luck! 

. . . . 

 I går kveld var jeg ute i høsten. Regnet falt, jeg plugget inn øreproppene, dro ut, hørte igjennom et par podcast-episoder, et par julesanger, og gikk. Så lenge jeg kler på meg, er varm på beina, og kan gjemme meg litt i ei stor hette med varm og god musikk, koser jeg meg faktisk litt. Jeg pleier å dra innom interiørbutikker når jeg blir for kald, titte litt, drømme litt. Jeg elsker interiørbutikker. Tenk å kunne lage sitt eget drømmehjem! Jeg håper det skjer en gang. Da skal jeg ha peis! Jeg gikk innom butikken, kjøpte med meg litt digg hjem, og la meg i senga med en serie. Det er kanskje det fineste med hele høsten, følelsen etter en tur ute i regnvær. Ingenting slår den. Ingen. verdens. ting. 

Processed with VSCO with 5 preset
 

Processed with VSCO with a10 preset

Processed with VSCO with a10 preset

By the way
 Savner dere treningsinnlegg..? Jeg ser flere av dere er inne å leser gamle innlegg med treningsøkter og treningstips, noe jeg selvfølgelig forstår veldig godt. Til dere vil jeg bare minne om “kategori- knappen” i menyen over her. Her finner dere en kategori med navn “trening/helse”, hvor alle innleggene jeg har skrevet om fysisk aktivitet, trening og helse ligger. Her finner dere for eksempel ferdige treningsøkter dere kan prøve dere på, tips og triks, spørsmål og svar, treningsklær og generelt alt som omhandler fysisk aktivitet og helse. Sjekk det ut!
. . . . 

Ønsker dere en nydelig fredag og ei god helg. La den bli perfekt for deg.
 

1 kommentar

1 thought on “Flyttedag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.