Oslo next->

Categories Hverdagen

Da var dagen kommet. Jeg tar dyna under armen og flytter til Oslo. Jeg har sagt hade til Maia, og gitt lillesøster en god klem. Jeg sitter i bilen med foreldrene mine, på vei tilbake til hjertebyen min. Jeg prøver igjen. Og fytti så stolt jeg er av det. Det er fortsatt skummelt, men jeg vet det går bra. Det går alltid bra. Jeg har brukt de siste årene på å samle så mye kunnskap, lærdom og erfaring som jeg kan få plass til i den lille kroppen min. Og nå skal jeg få bruk for det. På ordentlig! Jeg setter meg selv utenfor komfortsonen, og prøver på nytt. Og jeg skal jobbe hardt. For meg selv, med meg selv. Jeg tar på meg rustningen jeg har laget, og hopper inn i livet igjen. Det er litt sånn det føles. Tilbake hvor det slapp liksom. Jeg er så stolt av meg selv. Kom igjen Marie, dette klarer vi. 



You know all those things you`ve always wanted to do? You should go do them. 

Processed with VSCO with a4 preset

13 kommentarer

13 thoughts on “Oslo next->

  1. lykke til <3 du er så inspirerende med alt du skriver! spesielt med det å ha tro på seg selv og å se det positive i ting

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.