UKA SOM GIKK

Categories Trening/helse

UKENS GLEDE: 
JEG SKAL TIL BARCELONA!! Jepp, i går gikk endelig siste bestilling i boks, og jeg og ei venninne reiser på ferie i slutten av denne måneden. Ei uke med sol, strand, tur, by, varme, god mat, avkobling.. Ahh jeg klarer nesten ikke vente, jeg gleder meg sånn!!!

UKENS MIDDAGSFAVORITT: 
Jeg er så heldig å ha ei lillesøster som er ca like glad i å lage sunn og god mat som meg selv, og som den siste tiden har fått helt hekta på burger. Altså, hun lager virkelig verdens beste burgere- i alle mulige varianter, og i dette tilfellet med verdens beste hjemmelagde fries til!! Jeg var så heldig å få servert denne digge middagstallerkenen her om dagen, full av god næring, enkel og rask å lage, og helt sjukt digg på smak. #Burgerqueen ?

UKENS TRENINGSØKT: 
Denne treningsuka har vært SÅ bra at det nesten er vanskelig å velge ut en økt. Jeg har hatt et par gode styrkeøkter på treningssenteret- men det beste av alt, har nok vært hverdagsaktiviteten og all tiden jeg har fått brukt ute i det fine været. Hvis jeg MÅ velge, vil jeg trekke frem mandagens bein-økt, hvor jeg økte i et par øvelser jeg trener for å bli sterkere i. Ingenting slår den følelsen altså!! Så vil jeg også trekke frem turen jeg hadde med Susann på tirsdag. Det var virkelig en helt magisk fin dag, og de trappene gjorde virkelig susen for både kondisjon og lårmuskulatur!!
Jeg tror jeg konkluderer med at sol og varme gjør underverker for treningsmotivasjonen altså. 

Mandagens legday: 
Oppvarming med strikk (kickback/ sidekick/ airsquats 10×3) 

1. Knebøy 6 reps x 5 sett
2. Hipthrust 10 reps x 3 sett
3. Rumensk markløft 6 reps x 5 sett
4. Beinpress 6 reps x 4 sett 
 A1) Leg extension 10 reps x 4 sett 
A2) Tåhev 12 reps x 4 sett 
10 min avsluttende powerwalk på mølle. 

UKENS PERSON : 
Haha person og person, men lille Maia har faktisk bursdag idag, og blir hele 2 år!! Wææ som tiden flyr avsted, det helt uvirkelig å tenke på at jeg snart har hatt henne i 2 hele år! Så derfor vil jeg bare bruke litt av dette innlegget på å gratulere verdens største gledesspreder og min minste bestevenn, med dagen. Jeg er så uendelig glad i den lille skapningen, og angrer ikke et sekund på at jeg valgte å binde meg til henne. Masse masse kjærlighet, jeg elsker deg <3

Processed with VSCO with av8 preset

UKENS MUSIKKFAVORITT: 
Camila Cabello- She loves controll (haha henger litt etter her, men denne sangen får meg seriøst til å ville danse hvor enn jeg er!!!)

UKENS FINESTE DAG: 
Det må være onsdag. Det var en lang, men veldig veldig fin dag. Jeg startet dagen med en tur i Dyreparken sammen med lillesøster og kjæresten hennes. Det var sol, nydelig vær og ikke så veldig mange mennesker i parken. Vi fikk sett såå mye gøy, og fikk med oss mating av både løver og ulver. Den parken er virkelig så nydelig laget, og man føler nesten man går rundt i en eventyrverden når man går rundt der. Så vakkert! Vi hadde med oss nistepakke som vi spiste i sola, og rett og slett bare koste oss skikkelig. En dag jeg kommer til å huske lenge, full av takknemlighet. Etter dyreparken dro jeg en tur på trening, og fikk kjørt ei god økt på overkroppen, før jeg møtte to venninner for taco og en liten kveldstur. En skikkelig fin og annerledes onsdag. Rett i minneboka!

AKKURAT NÅ: 
Akkurat nå sitter jeg fortsatt i pysjen, hører på musikk (Maria Mena faktisk, utrolig behagelig å skrive til!) og blogger til dere. Jeg ser ut av vinduet at sola har kommet frem, og at jeg kanskje burde komme meg ut snart. Jeg har ikke så mange planer for dagen, annet enn å bruke sola, gå en liten tur med bursdagsbarnet, slappe av, og være med familien. I mine øyne, en perfekt søndag. Jeg tenker også og starte å svare litt på spørsmålsrunden jeg har gående, som skal publiseres imorgen. Så hvis dere har ett eller annet dere lurer på, har dere fortsatt muligheten til å stille spørsmål ut dagen HER.  

. . . . 

Lag dere en fiin søndag da, så blogges vi <3 

4 kommentarer

4 thoughts on “UKA SOM GIKK

  1. Høres ut som en veldig fin uke! Og takk for tips til noe som ser ut som en bra beinøkt 😀 Trenger inspirasjon for tiden, blir fort gående i samme rutine uke etter uke.

  2. frkfrontend: Det var det absolutt! 🙂 Kjenner til den ja, da er det fint med litt ny inspirasjon og få testet ut noe nytt! Det har kroppen også godt av. Ha en fin uke <3

  3. Hei! Er ganske ny leser her på bloggen din og liker det du deler. Jeg lurer på en ting, som jeg håper du ikke tar deg nær av. Er det noe som gjør at området ved munnen din ser litt «annerledes» ut? Jeg synes selv det gjør det hos meg, og dette fordi jeg var født med leppespalte! Du er virkelig fin altså <3 Håper du har hatt en super dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.