Mai, pollenallergi & rabattkode

Categories Trening/helse

Det er Mai, våren er (skal i hvert fall være) her, og jeg håper virkelig været følger med årstiden snart. Jeg må innrømme at jeg er drittlei av regn, kalde dager, vind, og null tegn til sol og sommer. Jaja, vi får vell bare be til høyere makter alle mann, og satse på det beste. Bunad og paraply jo nesten blitt en vane, så 17.mai skal vi vell alltids komme oss igjennom. Haha, Norge i et nøtteskall altså. 

I går var jeg hos legen for å ta en allergitest mot pollen. Jeg er en av de heldige som aldri har reagert på noe som helst i hele mitt liv, men denne våren har det skjedd et eller annet rart.. Øynene renner, nesa renner, jeg snufser og nyser, og halsen tetter seg så fort jeg går ut av døra.. Kan du tenker deg hvor gøy det er for ei som elsker å løpe ute, gå tur ute, og generelt liker å være i naturen..? Haha, så plasserer ho seg ved siden av en pollenkvist for å jobbe.. Good job, Mary! Håper nesten prøvene viser at det er pollen jeg reagerer på, så jeg kan starte på en eller annen allergimedisin as fast as possible. Noen med pollenallergi som har noen gode tips og triks å dele med meg? Sånn i mellomtiden liksom, ehhe..

Ja, nå babler jeg bare, så tror vi stopper ca her. Dagen er i gang, og jeg starter den med litt jobbing hjemmefra. Jeg har en del bilder som skal redigeres og et spennende telefonmøte som skal gjennomføres, før jeg skal dra på trening litt senere. Det blir overkropp, tunge vekter og forhåpentligvis ei digg økt med god kontakt. Jeg gleder meg!! Shit, det er mye spennende og gøy som skjer for tiden altså! Jeg har ennå ikke fortalt dere halvparten en gang, men jeg lover at det kommer etterhvert. Jeg føler meg heldig, og litt stolt av meg selv- det må være lov å si, eller hva?
– Vi blogges 😉 

Dette er helt seriøst min favoritt BCAA for tiden, og den hjelper meg å booste treningen- både de dagene jeg ikke er helt i treningshumør, og de dagene jeg er supergira og bare drikker den fordi den smaker mega digg!  
. . . . 

Heat fra Nutramino med Blueberry flavour. Du kan kjøpe den hos Fitstyle.no HER 
(hvis du bruker min rabattkode “MARIE” i kassen, får du 10% på hele butikken) 

1 kommentar

1 thought on “Mai, pollenallergi & rabattkode

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.