30 personlige spørsmål og svar.

Categories Mote

Reklame | Barasportswear.com

1. Hva har du på deg akkurat nå? 
Favoritt-joggebuksa fra Bikbok og grå hettegenser. Kan man gå i noe annet enn chilleklær hjemme..? 

2. Hva får deg til å brekke deg? 
Åj hmm.. Jeg tåler ganske mye, men når folk snakker om ting man gjør på do (for å si det litt pent), og bruker veldig detaljerte ord – da sliter jeg. Det er bare ikke greit. 

3. Har du noen gang hatt et vondt brudd? 
Nei, men jeg har aldri hatt et seriøst forhold heller. Kanskje like greit å holde seg singel, så slipper man å utsette seg for det der. Livets strategi. 

 

4. Hvor høy er du, og hvor mye veier du?
Jeg er ca 1.72, og hvor mye jeg veier har ikke en dritt å si for noen andre enn meg selv 🙂 

5. Hva var det siste du spiste og drakk? 
Sjokolade-havregrøt med bær, og en kopp kaffe med melk. Frokostfavoritten vet dere!

6. Er det noen du savner? 
Ja, akkurat nå savner jeg bestevenninnen min Ida veldig mye. Hun er på utveksling i Australia, og det er altfor lenge siden jeg har fått prate med henne. Heldigvis er det ikke så altfor lenge til hun kommer hjem igjen, så det gleder jeg meg veldig til!! 


Tights HER / Sports-bh HER

7. Hvis du kunne vært hvem som helst, for en dag – hvem ville du vært? 
Åj det var vanskelig, men kanskje Kim K? Jeg tror på en måte den ene dagen ville vært mer enn nok, samtidig som det hadde vært gøy å få et innblikk i et liv så fjernt fra mitt eget. One day of fame! Jeg tror alle har en liten drøm om det. 

8. Favoritt Tv-show?
Akkurat nå – er det innafor å si Paradise Hotel..? Jeg blir så sjukt hekta når jeg først begynner, at det nesten er litt flaut. Altså, jeg så ikke en eneste episode av fjorårets sesong, før for bare et par uker siden. Jeg var syk, hadde ingenting å se på- og så alle 43 episodene på bare et par dager. Er det muulig.. hahah

9. Har du piercing? 
Nei, ikke nå. Eller om øredobb i tragus regnes som piercing, så har jeg det. Da jeg var yngre hadde jeg piercing i navlen, tunga og nesa. Glad den tida er over, for å si det sånn..!

10. Hva ser du etter i en kjæreste? 
Trofasthet, tillit og forståelse. 

11. Hva gjør deg irritert? 
Lavt blodsukker og selvsentrerte mennesker. 

12. Hvilke farger liker du best? 
På klær liker jeg best nøytrale farger som sort, hvit, grått og beige. Eller er jeg veldig glad i lys blå og lys rosa!

13. Turn off hos gutta? 
Gutter som tror de er bedre enn alle andre, og ikke viser noen form for medmenneskelighet. 

14. Har du noen gang operert deg? 
Ja, det har jeg. Det kan du lese mer om HER. 

15. Hvilken bok leste du sist? 
Jeg holder på å lese boken til Sophie Elise nå, så det var vell den jeg leste i sist. 

16. Hva er dine værste uvaner?  
Å overtenke. Helt klart! 

17. Hvilket sted kunne du tenkt deg å flytte til? 
Marbella, Hellas, LA, eller til en liten vingård i Italia. Ikke så keen på å bo i Norge resten av livet, som dere skjønner, haha! 

18. Favoritt godteriet ditt? 
De sure grønne og gule diamantene fra candyking. Pluss de svarte og røde hodeskallene!! NAM

19. Har du god selvtilitt? 
Hmm.. den har blitt bedre med årene. Når man lærer seg å gi litt faen og fokusere på andre, viktigere ting enn utseendet og hva alle andre syntes og tenker. Heldigvis. 

20. Når hadde du latterkrampe sist? 
Idag faktisk. Åh, jeg elsker å ha latterkrampe! Det er det beste som finnes faktisk. 

21. Hva skremte deg om natten som barn?
Det husker jeg faktisk sjukt godt, for det var nemlig selveste Kaptein Sabeltann. Sørlending vet dere, haha! Jeg husker jeg lå i sengen som kvelden, og var livredd for at Sabeltann skulle komme inn døra og kutte av meg beina om jeg ikke gjemte dem godt under dyna. Hahah, huff.. 

22. Hva er dine beste egenskaper? 
Det tror jeg må være at jeg er god til å lytte, og tar andre mennesker alvorlig. Det er i hvertfall det jeg har fått høre! 

23. Hva er det rareste du har spist? 
Sånne snegler som lever i vannet i små sneglehus, vet dere? Kuring kaller vi det her på sørlandet. Google it! 

24. Hva bruker du helst penger på? 
Mat og treningsklær. Haha prioriteringer? 

 

25. Hvordan imponerer man deg? 
Ved å vise at du bryr deg genuint om andre mennesker, og hvordan de har det. Mennesker som viser meg at de setter pris på meg, er det fineste jeg vet om. Ellers blir jeg veldig imponert av folk som vier livet sitt til andre. Og mennesker som tørr å gå sin egen vei, og jobber beinhardt for nå målene de setter seg. Det syntes jeg er imponerende!

26. Hvilke nettsider besøker du daglig? 
Det er ganske mange egentlig, men det er hovedsaklig blogg.no, Pinterest og Facebook. 

27. Favoritt-app på telefonen? 
Instagram, VSCO, pinterest og podcast. 

28. Hva har du hatt av kjæledyr? 
Jeg har hatt marsvin, hamster, høner, gullfisk (hvis det går under kjæledyr?), hunder, og en haaaaug av katter. Jeg husker da jeg var mindre, hadde vi på et tidspunkt 12 katter til sammen. Alle fikk kattunger på likt, og alt ble bare et evig kaos. Det endte med innkjøp av p-piller til kattene etter dette, for å si det sånn! Hahah dæver.

29. Hva er drømmejobben din? 
Å kunne jobbe med å skrive om trening og helse, for et magasin, nettside eller blogg. Om jeg kunne fått inn litt foto, redigering, markedsføring og reise også, hadde det vært PERFEKT. 

30. Hva skal du når du er ferdig med å svare på disse spørsmålene? 
Da skal jeg ut i båten og nyte sola på sjøen. Hvor digg er det egentlig å kunne si akkurat det? Jeg er heldig. 

Ha en nydelig søndag, fine dere. Nyt den for det den er verdt, og bruk den kun på ting som gjør deg glad – for akkurat denne dagen får du faktisk aldri igjen. 

. . . . 
Q: Kjente du deg igjen i noe? 

1 kommentar

1 thought on “30 personlige spørsmål og svar.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.