13.03.2018

Categories Hverdagen

T I R S D A G 13.03.18

Jeg skal straks løpe ut døren for et par planer nå på formiddagen, men tenkte jeg ville stikke innom å si hei før jeg drar. Gårsdagen ble skikkelig rolig. Hele meg var i skikkelig søndagsmodus! Man kjenner liksom ikke hvordan jobbhelg gjør deg sliten, før mandagen kommer og man egentlig bare vil snu i døra.. Noen som kjenner seg igjen..? Jaja, deilig med en rolig mandag da! Jeg gjennomførte ei rolig fullkroppsøkt, så et par episoder med Neste Sommer og Helt Perfekt, og var en liten tur hos ei venninne. Litt bevegelse, litt kos og mye ro. 

Idag skal jeg starte dagen med å ta vaksine (!!!!), før jeg skal videre til ei venninne og på trening. Og bare for å hoppe fra det ene til det andre; jeg føler jeg skriver så sjukt mange hverdagsinnlegg..? Typ “idag skal jeg ditt, så skal jeg datt, også skjer det, før jeg skal det, og det tenker jeg om det..” Er det interessant liksom? Haha i guess not.. Skal prøve å bli flinkere på å skrive litt flere tema-innlegg fremover. Kom gjerne med forslag i kommentarfeltet, så velger jeg ut. Trening, kosthold, ernæring, helse, mental helse, fysisk aktivitet, spørsmål og svar, personlige temaer.. – eller kanskje noe heeeelt annet? 

Health is just not about what you`re eating. It`s also about what you`re thinking and saying. 

Q: Hva vil du lese om her på bloggen min? 

3 kommentarer

3 thoughts on “13.03.2018

  1. Jeg vil gjerne lese et “dette spiser jeg i løpet av en dag”-innlegg! Synes det er såå gøy og inspirerende å se hvordan andres normale hverdag på kostholdsfronten ser ut 🙂

  2. Jeg er egentlig ganske glad i hverdagsinnlegg jeg, hehe! 🙂 Men gøy med litt mer personlige innlegg, tips og slikt også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.