Dette har jeg i treningsbagen;

Categories Trening/helse

Heiii fineste dere! Noen som begynner å glede seg litt til helg eller? Jeg kjenner fredagsfølelsen ligger å venter på imorgen, og tenker å bruke det som motivasjon for dagen. Jeg har hatt en såå fiiin uke til nå, med både gode treningsøkter, jobb, venninnetid og kos. Til tross for været (..lover å ikke snakke mer om det nå, for jeg regner med alle har fått med seg hva jeg syntes om nordpol-tendensen som foregår her nede på sørlandet), har jeg brukt tiden inne i hybelen med varmeovnen på full guffe, tent lys og kokt solbærtoddy. Jepp, jeg har fått heeeelt hang-up på varm solbærsaft. Får en sånn god, varm, nostalgisk følelse i hele meg av å drikke det – tror det er fordi vi alltid hadde det med på skitur i termos, da jeg var mindre. Diggg! 

Anyway, over til poenget. Idag har jeg nemlig tenkt å vise dere hva jeg har i treningsbagen min! Jeg får en del spørsmål på instagram, hvor tingene jeg bruker på trening er fra, hva de koster, om de er gode osv.. Jeg tenkte derfor det var like greit å lage et innlegg på det, hvor jeg samler alt i en aldri så liten “anbefaling”. Gøy? Jeg har skrevet litt om hvert produkt under her, men hvis det er noe mer dere lurer på- så legg igjen en kommentar i kommentarfeltet på bloggen, eller send meg en melding på Instagram, så svarer jeg dere der. Håper dere liker innlegget  ♥ 

Treningssko fra Reebook – Jeg bruker disse skoene til styrketrening, og elsker dem! De sitter godt på foten, føles myke og gode i sålen, og gir meg den kontakten med underlaget jeg trenger for å trene styrke med god teknikk. Du kan finne lignende HER. 

Treningsbag fra NIKE – Denne er veldig gammel, og er kjøpt på XXL. Jeg elsker den, både på grunn av formen, utseendet og størrelsen. For min del, som alltid har med meg litt mer enn normale mennesker (haha..), er størrelsen helt perfekt. De dagene jeg har med meg flere typer treningssko, dusjhåndkle, jobbklær, mat, kamera osv.. i tillegg – passer denne bagen helt perfekt. Du kan også ha den på ryggen som en sekk, noe jeg også setter veldig høyt. Du kan finne lignende bag HER. 

Proteinpulver fra Nutramino – Som mange av dere vet, er Nutramino mitt absolutt favoritt proteinpulver. Jeg er ikke en av dem som må ha proteintilskudd i form av pulver, da jeg får i meg nok proteiner igjennom vanlig mat. Hvis jeg derimot har dårlig tid, har lyst til å lage protein-pannekaker med vaniljesmak, eller ikke er så sulten, og bare vil ha meg en proteinshake etter trening, passer dette perfekt. Det smaker helt sykt digg, har bra næringsinnhold og varer lenge. Personlig er Delicious Chocholate og Tasty Vanilla, mine absolutt favoritter. Du kan finne disse små, søte porsjonsposene HER, om du har lyst til å teste dem ut eller bare vil ha dem tilgjengelig i treningsbagen slik som meg. 

Bluethooth Headphones fra Sudio –  Disse har jeg skrevet mye om før, dere. Nå har jeg fått brukt dem en god stund, og vært så heldig å få testet ulike modeller og fasonger. Og jeg sier det igjen; jeg elsker dem. Det har aldri vært lettere å trene, jeg har aldri følt meg mer “avkoblet” og i min egen verden på trening  før- og jeg digger det! God lyd, god kvalitet, pene å se på, og sitter godt på øret. Du finner utvalget HER.
(Om du skriver marievigebo i rabattkodefeltet, får du 15% på hele bestillingen).

Drikkeflaske fra Casall – Drikkeflasken min er med meg overalt egentlig, og ikke bare i treningsbagen. Jeg passer på å få i meg veske jevnt over hele dagen, noe jeg syntes er mye lettere med en full drikkeflaske tilgjengelig. Jeg fyller drikkeflasken min med vann, sitronskiver, Zeroh-saft eller pre-workout- alt ettersom.. Drikkeflasken finner dere HER. 

Snack – Jeg har ofte et eller annet å putte i munnen, i treningsbagen min. Just in case jeg skulle bli sulten, trenge litt ekstra energi på trening, trenger et mellommåltid eller rett og slett bare som en liten motivasjonsboost. Dette kan være alt fra en banan, et eple, eller annen frukt- til en Nocco, pre-workout, proteinshake, nøtter, proteinbar.. you name it! Et lite måltid med litt energi kan faktisk gjøre underverker, og kan gjøre en sliten, halvveis og dårlig treningsøkt- til verdens beste økt med overskudd og motivasjon. Næringsrik mat -> mer energi -> økt prestasjonsnivå -> bedre treningsøkt -> raskere OG bedre resultater. Så enkelt er det regnestykket. 

Treningsstrikk fra Aimn – Treningsstrikk er noe alle burde kjøpe seg. Det er heelt genialt!! Disse strikkene finnes i utallige varianter, og kan bruker til så utrolig mye forskjellig. Jeg bruker dem i hovedsak til oppvarming når jeg skal trene styrke, men har dem også med meg i ulike øvelser for bedre kontakt med rumpe/lår. De er også geniale og ha med seg på hyttetur foreksempel, hvor du kan kjøre en fullkroppsøkt bare ved hjelp av strikk og egen kroppsvekt. Jeg skrev et innlegg med eksempler på slike øvelser, du kan sjekke ut HER. Disse er rett og slett et must-have i treningsbagen min. Du kan kjøpe strikkene jeg bruker HER.


// INLEGGET INNEHOLDER SPONSEDE PRODUKTER. 

Q: Hva har du i din treningsbag? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Dette har jeg i treningsbagen;

  1. Flere felles ting i treningsbagen! Jeg tror jeg har tre par sko i min bag, noe som sikkert er grunnen til at den er så full som den er også! Ha en fortsatt fin dag videre 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.