Peronlig Update & Bringebær Smoothie

Categories Hverdagen

God mandagsmorgen da dere! Hvordan har dere det? <3 

Det har vært litt stille fra meg her de siste dagene, og det er egentlig fordi dagene flyr forbi med mye å gjøre. Ukene er fylt opp med jobb, og når jeg da i tillegg har fått beskjed om at jeg må flytte fordi hybelen min er solgt, kommer visninger og leilighetsjakt i tillegg. Så har jeg jo meg selv og mine egne tanker også da, midt i alt. Litt for mye i hodet for tiden, for å være helt ærlig – men sånn er det vell bare av og til. Jeg håper det roer seg litt, så jeg får tid til å fokusere på bare meg snart. Høres vell greit selvsentrert ut, men for meg er det veldig veldig nødvendig. 

Selvom dagene flyr, trives jeg veldig i ny hverdag. Som jeg har skrevet litt om tidligere, har jeg startet i ny jobb som Personlig Trener. Det er skummelt på alle mulige måter, og jeg får føle på dette med å jobbe med meg selv utenfor komfortsonen igjen – noe jeg vet jeg trenger. Jeg føler nesten jeg jobber like mye med meg selv, som jeg jobber med kunder – om det går an å si..?  Jeg pusher meg selv, jobber hardt med stemmen i hodet, og gjør alt for å gjøre mitt beste. Det er faktisk målet – å gjøre mitt aller aller beste. Så lenge man er fornøyd med egen innsats, og vet at man har gjort sitt absolutt beste på alle mulige måter – er faktisk ikke resultatet så betydningsfullt. Hvis du ikke har troa på deg selv, kan du ikke forvente at andre skal ha det heller. Selvskryt er viktig, selv i små hverdagssituasjoner.

Bloggen derimot.. ja, hva skal man si? Bloggen stråler når sola skinner. Jeg er en lys-person, og vintertiden er absolutt ikke min beste venn. I fare for å virke demotiverende på en plattform jeg prøver å dra dere (..og meg selv!) opp, er jeg virkelig ikke den beste versjonen av meg selv på denne siden av året. Jeg prøver å la hverdagen gå som vanlig, uten å la været påvirke hva jeg gjør og ikke gjør – men kjenner likevel at alt er ti-tusen ganger tyngre. Treningsmotivasjonen er ikke der jeg vil ha den, og øktene den siste tiden har blitt halvert, og er absolutt ikke noe å skryte av. Jeg har nettopp skaffet meg multivitaminer, og håper det kanskje kan hjelpe litt. Nei huff, får seriøst dårlig samvittighet for all negativ energi jeg sprer her nå – også på en mandag!? Men, noen av dere syntes kanskje det er litt godt å høre at ikke alt er endorfiner og treningsglede 7/7 dager i uka..? Ikke vet jeg. Jeg kjenner i hvert fall det er godt å dele litt tanker, og håper det er noen av dere som kjenner seg litt igjen.

..Og helt til slutt: til dere som kjenner dere litt igjen; målet er alltid å gjøre så godt man kan ut ifra utgangspunktet, right? Så, når utgangspunktet er litt tyngre enn vanlig, er det helt lov å senke forventningene et par hakk. 
Ha en fin mandag <3 

B R I N G E B Æ R  S M O O T H I E : 
2 egg, 2 ss naturell/vanilje kesam, 3 dl frosne bringebær, 1 banan (ekstra god om den er frossen).
Toppet med linfrø, en håndfull mandler & skogsbær. 

…mmm, nam!

Q: Hvordan har dere det? Sånn på ekte?

4 kommentarer

4 thoughts on “Peronlig Update & Bringebær Smoothie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.