Video: verdens enkleste proteinrundstykker

Categories Videoblogg

Heii og god onsdagsmorgen! Hvordan har dere det? 
Igår dro jeg til min skjønne venninne Susann for en liten lunsj-date, med verdens beste proteinrundstykker på menyen. Finnes det seriøst noe bedre enn å sitte inne i varmen å spise nybakte, varme rundstykker med deilig pålegget, mens det snør utenfor?? Jeg tror faktisk ikke det. Skikkelig hverdagsluksus og en perfekt tirsdags-lunsj, etter min mening. Jeg filmet hele prossessen til dere, da mange har spurt om oppskriften etter jeg la ut bilde på instagram igår. Her kommer derfor en liten “how to, oppskriftsvideo” til dere med verdens enkleste og beste proteinrundstykker. Kos dere og nyt onsdagen! 
..Så må jeg bare si at jeg er veldig takknemlig og glad i hver og en av dere – takk for at dere klikker dere inn ♥

Trykk på bildet for å komme til videoen, og husk å skru på FULL-HD ved å klikke på tannhjulet nede i høyre hjørnet. Gi gjerne videoen en “tommel opp” om dere liker den! 

Og igjen, tuusen millioner takk til min skjønne venninne Susann for all hjelp! Når man møter mennesker mer lik seg selv enn man trodde fantes, som drar deg opp og frem, inspirerer og motiverer deg, og som viser at de vil ditt absolutt beste – keep them! Gode venninner og nye vennskap er gull verdt. Instagramkontoen til Susann finner dere på @Susannfrustol. Følg gjerne, dere vil ikke angre- for denne jenta inspirerer hvertfall meg hver eneste dag.

Q: Hva syntes du om videoen? 

4 kommentarer

4 thoughts on “Video: verdens enkleste proteinrundstykker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.