Breakfast Bowls

Categories Mat

God morgen mandag, klare for ny uke?  Jeg tenkte rett og slett jeg skulle starte mandagen med en liten brekkie bowl- collage til dere! Som de fleste av dere vet, slår jeg et stort slag for havregrøten. Det har faktisk gått så langt at jeg tror jeg har blitt avhengig. En dag uten havregrøt og kaffe til frokost, er en dag uten mening. Hehe neida..(joda). Avhengig eller ikke, så smaker det uansett like godt hver eneste morgen. Blir du ikke lei, spør du? Nei – og nøkkelen er variasjon! Som dere ser under her, ser ikke frokostskålen min alltid like instagramvennlig ut – men hva gjør vell det når alt skal ned i magen likevell, hehe? Hver morgen har jeg et mål om å skape en eksplosjon av farger, smaker og de næringsstoffene jeg trenger for å starte dagen på best mulig måte. Farger smaker godt og gjør deg glad – alt du trenger for en bra start på dagen!



OATS, STRAWBERRIES, KIWI, BLUEBERRIES, COTTAGE CHEESE, BANANA, APPLE, RAISINS, SUNFLOWER SEEDS, PUMPKIN SEEDS, YOGURT, JAM . . .

Q: Hva har du i din frokost skål?

32 kommentarer

32 thoughts on “Breakfast Bowls

  1. Sima Sophian: Vet du, det gjorde ikke jeg heller før – men nå som jeg har laget mine egne varianter, klarer jeg meg faktisk ikke uten 😃

  2. Sima Sophian: Vet du, det gjorde ikke jeg heller før – men nå som jeg har laget mine egne varianter, klarer jeg meg faktisk ikke uten 😃

  3. Sima Sophian: Vet du, det gjorde ikke jeg heller før – men nå som jeg har laget mine egne varianter, klarer jeg meg faktisk ikke uten 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.