3 steg til min perfekte fredagskveld

Categories Hverdagen

Fredagskvelden er hellig for min del. Dette er den kvelden i uka, jeg gjør akkurat det jeg føler for, spiser akkurat det jeg vil og sovner forran tv-skjermen mens gullrekka ruller og går. Jeg bruker all tid på meg selv og familien – og jeg elsker det. Her får dere min fredagskveld oppsummert i 3 bilder, for noe mer spennende enn dette, er det faktisk ikke.. Håper alle koser seg like mye som meg og får en nydelig (hellig) fredagskveld – Lots of love

1. Deilig speltlumpe-pizza. Dette er min absolutt favorittmiddag for tiden, og noe jeg faktisk spiser mange ganger i uka! Idag laget jeg litt ekstra mye, og med litt ekstra digg fyll på. Shit så mett jeg ble, men gud så godt det var – perfekt start på kvelden!

2. The Stream, og resten av gullrekka egentlig. The Stream, Nytt på nytt, Senkveld, Skavlan osv osv.. Er det noe mine nærmeste venner aldri har forstått, er det min forkjærlighet for de typiske “bestemor” programmene. Jeg ser heller en episode av Jakten på Kjærligheten 3 ganger på rad, enn å se en episode av Orange is the new black, typ. All ære til de programmene som har målgruppa 40 +. Såå, who`s with me…? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. Joggis, tutt og candy. Disse tre tingene hører absolutt sammen, og er fredagens tre høydepunkt. Når joggisen er på, godteriskåla står på bordet og jeg kan kveile meg i sofaen og bare kose meg gløgg ihjæl  – da har jeg det bra da!

Q: Hva må til for at din fredagskveld skal bli perfekt? Er du en av dem som drar på byen med gode venner? Eller liker du kanskje å se en film med kjæresten, et glass vin og en deilig middag?

16 kommentarer

16 thoughts on “3 steg til min perfekte fredagskveld

  1. Her ser man at HR leder skriver at psykiater har holdt igjen tvangsinnleggelse.
    Altså er det snakket om og vurdert.

  2. Her ser man at HR leder skriver at psykiater har holdt igjen tvangsinnleggelse.
    Altså er det snakket om og vurdert.

  3. Her ser man at HR leder skriver at psykiater har holdt igjen tvangsinnleggelse.
    Altså er det snakket om og vurdert.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.