My week

Categories Hverdagen

Åj, så lenge sida da gitt! Halla og good torsdagsmorgen, mine venner Hvordan har dere det? Jeg har det faktisk sykt bra og den siste uka har ikke vært annet enn skikkelig fin. Jeg har tilbragt tid med vennene mine, trent og gått mange turer ute, hatt besøk og vært med familien og fått gjort en del småting jeg har utsatt altfor lenge – kan du tenke deg en bedre følelse? I går gjorde jeg noe litt ekstra spennende som jeg ikke kan dele på bloggen riktig ennå, så det gleder jeg meg til å vise dere. Ellers går dagene, sola skinner og livet smiler. La oss sette pris på sola nå, for om et par uker, regner jeg med jeg sitter her å skriver om hvor deprimerende været er! Jeg har samlet et lite knippe bilder fra snapstoryen min den siste uken, just to keep you updated – Enjoy    

S N A P C H A T  :  Marievi



Q:
Hva har vært det beste med din uke, til nå?

 

12 kommentarer

12 thoughts on “My week

  1. Så mye god mat! Herlig å få vært med både venner og familie, og trene. Samme har jeg fått gjort ^^

  2. Så mye god mat! Herlig å få vært med både venner og familie, og trene. Samme har jeg fått gjort ^^

  3. Så mye god mat! Herlig å få vært med både venner og familie, og trene. Samme har jeg fått gjort ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.