Min beste venn

Categories Hverdagen

M O N D A Y M O R N I N G

Okei har ikke jeg bare verdens søteste lille bestevenn? Lille Maia er ikke så liten lengre og vokser fortere enn jeg klarer å henge med! Hver dag med denne lille jenta er en fest og jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg har blitt i henne. Det at det er såå mye kjærlighet samlet i en såå liten kropp, gjør meg såå glad. I skrivende stund, ligger Maia på fanget mitt og sover mens jeg blogger. Vi skal starte dagen med en liten tur i sele og bånd, noe Maia foreløpig ikke skjønner så veldig mye av… Hva er vitsen med vond sele og et langt bånd, når man egentlig kan løpe rundt uten? Haha oppdragelse er uansett viktig – så her er det bare å starte.
Noen som kjenner seg igjen?

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

–  Min minste, men aller beste venn  – 

Q: Noen som har tips og triks iforhold til å få små hunder stuerene by the way??

4 kommentarer

4 thoughts on “Min beste venn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.