lørdag.

Categories Hverdagen

Ahh god morgen lørdag. Det er sol, jeg har fri, skal på en visning. Planene for dagen er å gjøre alt jeg ikke har fått gjort i løpet av uka. Ikke noe stort, bare små fine ting som gjør meg glad. Jeg skal straks løpe ut døra for å starte dagen med en visning på en leilighet jeg har sett på. Den ser så fin ut og jeg tror den hadde passet meg perfekt. Tre-gulv, høyt under taket, stukkatur tak, lys. Jeg håper ikke det kommer så mange, selvom jeg tror det.. Kryss fingrene for meg plis. 
.   .   .   . 

Ellers skal jeg kjøpe nytt headset, så jeg kan høre på podcast igjen. Jeg mistet den ene trådløse proppen på bussen, og måtte løpe ut før jeg fikk hentet den. Typisk. Solbriller og øretelefoner er nødvendig i storby. For mange mennesker, for mange øyne, for mye lyd. Angst. Da er podcast og solbriller løsningen. Bare et lite tips til alle som kan relatere. Så skal jeg trene. Åh jeg gleder meg. De dagene jeg har tid til å prioritere trening blir alltid de beste dagene. Enig? Ellers skal jeg vaske leiligheten, handle litt mat og snacks til kvelden, kjøpe meg en matcha, se på skal vi danse, og kanskje finne meg en fin ullgenser og en ny ring på Velouria Vintage. Fine lørdagsplaner. Men nå må jeg løpe så jeg rekker visningen. Lag dere en fin lørdag og kos dere i eget selskap, med venner eller med familie. 
 




GENSER: CHIQUELLE.NO
BUKSE: NELLY.COM
SKO: REEBOK
BAG: DAY

 

H V A  S K A L   D U   I D A G  ?  

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.