Typisk meg.

Categories Mote

Søndagens lille blogg tips: Madeleine Pedersen. Da jeg var yngre, husker jeg Madeleine var forbildet mitt. Hun var jenta med det lange fine håret, den unike klesstilen, den perfekte jobben, det fine smilet. Hun hadde alt jeg villa ha! Haha det er rart hvordan man som yngre, ønsket seg livet til folk kun basert på ytre faktorer? Man viste ingenting om personen, men ville likevel være alle andre enn seg selv. Godt man blir eldre og lærer på veien.. Jeg elsket i hvert fall å klikke meg inn på bloggen til Madeleine, og bli inspirert. Og det gjør jeg fortsatt. På en litt annen måte selvfølgelig, men likevel. Madeleine er fortsatt en av de mest inspirerende og hardtarbeidende bloggerne jeg vet om. Jeg elsker stilen hennes, måten hun skriver og formulerer seg på- og ikke minst hvordan hun har jobbet seg opp i bransjen. En stor inspirasjon! Definitivt en av mine favorittbloggere om dagen. Det var søndagens lille blogg tips. 
. . . . 

Gårsdagen ble veldig veldig fin. Jeg løp ut døren etter jeg hadde skrevet til dere, og endte opp med å bruke et par timer i Oslos fine gater. I går var det høst. Litt kaldt, litt varmt, litt sol, masse farger. Jeg gikk å tittet i små butikker, kjøpe meg en kaffe, og stoppet opp for å se på dem som løp. Det var oslo maraton i går, så mange av gatene var stengt for trikk og buss. Egentlig litt deilig! En fin lørdag formiddag. Etter min mening, faktisk perfekt. Jeg dro hjemom en tur for å slappe av, spise, skifte og pakke treningsbagen. Ut igjen. Denne gangen på vei til Sats. Ganske fornøyd for og i det hele tatt være på vei. Mange ganger er det nok, mens andre ganger trengs det mer futt. Lørdagskvelden brukte jeg hos ei venninne. Vi spiste taco, så på skal vi danse, og pratet hull i hodet på hverandre. Jeg tok bussen hjem, kjøpte meg litt sjokolade og brus, og avsluttet kvelden i senga med litt youtube og blogglesing. Min type dag. Min type kveld. Veldig meg. 
 

Jeg fant dette vakre stedet på vei hjem i går, og måtte bare stoppe opp for å ta litt bilder og nyte sola. Har dere sett noe så koselig? Parken lå rett ved et sykehjem, så jeg tror det er laget for dem som bor der. Jeg håper de får bruke den masse. Høsten altså. Sånt inspirerer meg. Dere vet, små øyeblikk. 

1. Et lite mellommåltid før trening: et beger youplait 0% vanilje, 3 ss vaniljekesam, bringebær.
2. Lørdagstrening: rolig restitusjonsøkt, med fokus på å bevege kroppen og få en god følelse. 
3. Trynet mitt etter gårsdagens visning. Sier vell sitt. 

Processed with VSCO with c8 preset

G Å R S D A G E N S   I N N K J Ø P : 
Ring og hoops fra Weekday.

Ørepropper fra Clas Ohlson (som for øvrig ble ødelagte etter 15 min..yey)
E-vitamin olje til huden fra Life Helsekost. 
Kaffe latte fra Godt Brød Bislett. 

Sjokolade fra 7-Eleven. 

Q: Rolig lørdag / party lørdag? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Typisk meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.