Morgentanker, dagens plan & utfordring.

Categories Trening/helse

God morgen, gjengen  
Okei, så dette har jeg tenkt litt på den siste tiden. Jeg elsker de av dere som kommenterer, deler av dere selv med meg, og legger igjen kommentarer i kommentarfeltet mitt. Men, jeg skulle kanskje ønske flere av dere gjorde det! Hvis det er lov å ønske? Jeg får masse hyggelige meldinger på Instagram om at dere leser bloggen min, og ser jo på statistikken at dere er innom. Samtidig hadde jeg elsket å kunne snakke med dere i kommentarfeltet på bloggen også! Om dere har noen spørsmål, meninger eller tanker dere vil jeg skal skrive om, eller bare føler for å dele. Jeg vil gjerne skrive om det som interesserer dere, og håper dere vil ta dere tid til å legge igjen en liten hilsen, mening, eller bare fortelle meg hva dere ønsker mere av i tiden som kommer. Deres meninger og ideer motiverer meg litt ekstra til å skrive, noe som igjen gir flere innlegg. Vinn vinn, right? Okei da er vi enige ♥ 


          Dagens planer:         

♥ Skolearbeid.
♥ Fysisk aktivitet. Som idag blir en tur i skogen sammen med ei venninne faktisk!
♥ Lese mer skole, levere oppgave.
♥ Dra på visning.

♥  Kjøpe termokopp til skolen. Ikke særlig studentvennlig å være kaffoman…
♥ Kveldstur (jeg trenger å komme igjennom et par podcaster). 

♥ Serier, mat & ro før leggetid 
i morgen er det skole igjen. 

 



Ellers håper jeg dere lager dere verdens beste torsdag. Ta en ting av gangen, og vær tilstede i det du gjør når du faktisk gjør det. Husk at ingen forventer noe som helst av deg, og at de fleste forventningene du føler på- har du skapt selv, og er sannsynligvis noe de rundt deg ikke en gang har tenkt på. Bruk litt tid på å tenke igjennom hva som faktisk gjør deg glad, på en helt vanlig torsdag. Hva skal til for at du legger deg i kveld med en god følelse? Og ikke tenk så stort. Du trenger faktisk ikke endre hele livet, bli best på alle områder, trene 6 ganger i uka, spise ris, torsk og brokkoli til middag hver dag, og lese hele pensum for å legge deg med en ekstra god følelse i kveld. Jeg mener, det er jo tross alt bare en en helt vanlig torsdag. Små ting kan faktisk gi like mye glede. Og etter min mening, er det der de største endringene og gledene faktisk skapes. Ved å se og legge merke til de små, fine tingene i hverdagen. Så det er altså dagens utfordring fra meg. Tenk på 3 små ting som gjør deg litt ekstra glad i hverdagen, og sørg for at disse 3 tingene skjer i løpet av dagen. Det skal i hvert fall jeg gjøre. 

Processed with VSCO with a5 preset


Processed with VSCO with a5 preset

Q: Vil du dele dine 3 ting med meg? Legg igjen en kommentar! 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Morgentanker, dagens plan & utfordring.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.