Jeg har fått ny jobb!!

Categories Trening/helse

Reklame | Entirebody.no

Dere som følger meg på Instagram, har kanskje allerede sett innlegget jeg la ut i går kveld- men til alle dere andre: Jeg har fått ny jobb!! Dette er en nyhet jeg har gledet meg til å dele med dere lenge, da det er noe jeg selv har vist en god stund. Jeg har vært så heldig å fått jobb hos Entirebody Norge som Online Coach. Det er så sjukt å si, da jeg selv har fulgt flere av coachene deres på instagram leengee- og alltid har beundret arbeidet de gjør, og hva de står for. Jeg har alltid tenkt at om jeg noen gang skal prøve meg som online coach, skal det være for dem- og nå skjer det søren meg!! Fy søren, jeg er så stolt. 


ENTIREBODY.NO

Det er sikkert flere som ikke vet helt hva online coaching går ut på, så jeg skal prøve å forklare litt kort. Som din online coach vil jeg hjelpe deg å nå målene du setter deg innenfor helse, trening og kosthold. Du velger om du vil ha treningsplan, kostholdsplan, eller begge deler- med oppfølging i 3 mnd. I løpet av disse 3 mnd veileder jeg deg, svarer på spørsmål, og er tilgjengelig når enn du måtte trenge hjelp, motivasjon, tips, råd, eller bare et lite spark i rompa! Jeg følger med på målene du sender meg hver uke, og tilpasser planen(e) slik at du oppnår de resultatene du ønsker for deg selv, din kropp og ditt hode. Alt jeg ønsker er at du skal sitte igjen med en god følelse inni deg, i andre enden. 

Det som er så bra med Entirebody, og som også er mye av grunnen til at jeg ønsket å jobbe nettopp her, er at vi jobber med livsstilsendring. Det er altfor mange som tror at, for å oppnå resultater på trening, gå ned i vekt, opp i vekt, eller bygge muskler- må man rett og slett på fitnessdiett. Torsk, brokkoli, ris og kylling er eneste løsning, og målet er å sulte seg. DET vil jeg være med å motbevise. Jeg har ALDRI gått på matboks-diett, og har likevell gått ned 25 kg, og klart å bygge muskler. Så den myten kan vi bare knuse først som sist. Vi jobber med livsstilendring, så her er målet å skape en endring som varer livet ut. Det er derfor viktig at du velger matvarer du liker, og som du vanligvis ønsker i hverdagen. Ingenting er nei-mat, og jeg kan love deg at du hverken trenger å sulte deg, kutte fredagstacoen, eller aldri spise sjokolade og candyking igjen. Livet er såå mye mer enn diett og matbokser med torsk og brokkoli. Right?
 

Når det kommer til treningen, er det også du som bestemmer. Du kan trene på treningssenter, hjemme på stuegulvet, ute i skogen, gå på gruppetimer, svømme, hoppe, danse. What ever floats your boat (haha det er et ordtak, sant?). Så som dere skjønner, er vi fleksible. Men hva er poenget med å få hjelp av en online coach, om du bare kan spise hva du vil og trene hvor du vil? Poenget med å få hjelp av en online coach, er at vi vet hva som skal til for at du når målet du har satt deg. Vi hjelper deg på veien, setter opp planer som funker for deg og din kropp, tilpasser planene etter hvordan kroppen din reagerer, motiverer deg om du mister motivasjonen litt, kommer med tips og triks på veien, skryter når du seirer, og drar deg opp igjen når du faller. Du får rett og slett en personlig trener/coach som er med på både oppturer og nedturer, hele veien til målet er nådd. 

Når jeg har skrevet om min livsstilsendring tidligere, og hvordan jeg klarte å gå ned 25 kg- har jeg skrevet mye om livsstilsendring. Jeg fant en interesse, noe jeg fikk til, noe som funket i min hverdagen, noe som gav meg mestringsfølelse, og som gjorde meg stolt av meg selv. Dietter funker ikke i lengden. Sorry to say, men det er en rask løsning som stopper å funke ved første hinder. Tro meg, jeg har prøvd! Folk flest er ikke toppidrettsutøvere. Folk flest har familieselskaper med god mat. Folk flest vil ut å grille med vennene sine på sommeren. Folk flest vil kose seg i helgen, og folk flest vil føle seg bra i sin egen kropp. Og nettopp dette er hva vi i Entirebody ønsker å vise deg at du kan!!! Om du skal ned i vekt, opp i vekt, bygge muskler, eller kun ønsker å lære. Et helt normalt liv, DET er det som funker i lengden – og det er det jeg ønsker å bidra til å få folk til å forstå. 

Såå, dette er altså det jeg skal drive med fremover. Åh, jeg gleder meg så sjukt!! Det kommer masse mer om dette fremover, og jeg gleder meg til å ta både dere og bloggen med på denne reisen. Å bedre folkehelsen er noe jeg virkelig brenner for, og gleder meg til å jobbe med. Jeg anbefaler også å følge litt ekstra med på Instagram i kveld, for der blir det nemlig en liten feiring av ny jobb!!! Stay tuned 😉 

Hvis det er noe mer dere lurer på angående coaching, er det bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet her på bloggen, eller sende meg en mail på [email protected]Hvis dere ønsker mer informasjon om hvordan jeg legger alt opp, hva dere må gjøre for å bli coachet, eller rett og slett ønsker å ha meg som coach- så kan dere sende meg et vink på messenger på Facebook (Marie Vigebo), så skal jeg forklare nærmere der <3 

Ellers håper jeg dere får en nydelig tirsdag videre, så blogges vi senere!! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har fått ny jobb!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.