En liten oppdatering fra meg!

Categories Hverdagen

Heii dereee!
Wow, nå er det altfor lenge siden jeg har skrevet noe her.. Huff, jeg har dårlig samvittighet. Det har liksom vært så fint vær! Haha dårlig unskyldning.. Men jeg har faktisk nesten ikke har rørt macbooken de siste ukene. Og det er vell egentlig et godt tegn? Jeg har brukt dagene ute istedenfor. Fra sola står opp om morgenen, til den går ned om kvelden. Det ER så deilig! Jeg har faktisk ikke ord. Men selvom været er fint, må det da gå ann å blogge litt! Så det er planen nå. 

På en måte vil jeg oppdatere dere på alt som har skjedd, fortelle om alle de fine dagene jeg har hatt i sola, på brygga, på sjøen, på jobb, med venninner, med familien, alene, på trening. Men dere kjenner meg. Alt jeg trenger er litt sollys, varme og et par gode treningsøkter- for å kunne beskrive livet som ca perfekt. 
Små gleder, små øyeblikk, fine minner. Og det er ca sånn livet har føltes den siste tiden. Bare veldig veldig fint. 



# Livet ved sjøen. Har brukt veldig mange dager på brygga den siste tiden, og blir bare mer og mer takknemlig for at jeg oppvokst så nært til sjøen. Og ligge her å høre på vannet, høre båtene kjøre, lese bok, og kjenne sola varme – gir megmye. 




# Frokostene på verandaen. Det første jeg gjør om morgenen er å sette på kaffen, og gå ut å åpne døra til verandaen. Været skuffer ikke lengre. Sola står opp hver morgen og gir oss de fine øyeblikkene vi kommer til å huske for alltid. Familiefrokost, morgensol i ryggen, varm kaffe, og lille Maia på fanget. Vil det skal vare for alltid, så fint er det. 


Processed with VSCO with 6 preset


# Kvalitetstid. Nå som både jeg og lillesøster bor hjemme, bruker vi mye tid sammen. Det er så koselig, og jeg er så glad vi er så like som vi er. Vi har trent sammen, gått fine kveldsturer, badet, kjørt båt, fisket, også lager vi middag sammen. Det er kanskje det koseligste (når ikke blodsukkeret er lavt, og vi krangler om de minste ting. Der er vi nemlig også ganske like!) Her ser dere litt av havrepizzaen med kylling vi lagde her om dagen. Den var SÅ god. Jeg elsker havrepizza! Og det gjør heldigvis lillesøster også. Shit, jeg er så glad i den jenta. 

 

 

# Ny frokostfavoritt. Eller ny og ny.. den er vell heller gjort litt om på kanskje..? Jeg lager fortsatt havregrøten min til frokost. Aldri om jeg noen gang kommer til å kutte den (eller kaffen, for den slags skyld. Kaffe er faktisk nødvendig på alle mulige måter). Uansett! Havregrøten har fått karamellsaus, ferske jordbær, banan og kanel. Også har den fått eggehvite også! Shit det er så digg, jeg kunne spist det hele tiden. Eller i hvertfall til frokost. Noe jeg jo gjør. Ja, ny frokostfavoritt vet dere. 

#Appropos kveldsturer. Tenk at jeg bor her.

# Solbrent. Fysøren jeg har hatt så vondt de siste dagene. Jeg tror jeg har en greie for å bli solbrent? Karma? Nei, jeg er snill og god. Kanskje jeg bare har en greie for å undervurdere solas styrke? Eventuelt overvurdere egen hud. Who knows. Jeg har i hvertfall blitt sjukt solbrent. Faktisk, følte jeg meg fysisk dårlig på jobb igår, og måtte sette meg ned fordi jeg ble så svimmel. Jeg vet ikke helt hva som var poenget med dette punktet, annet enn at jeg har begynt å bruke solkrem og oppfordrer dere til å gjøre det samme. 50 i ansiktet og 30 på kroppen bruker jeg nå. Jeg gidder ikke være rød FØR jeg kommer til Barcelona liksom. Ja forresten, jeg reiser til Barcelona på onsdag! Shit jeg gleder meg. Shit jeg er heldig. Shit nå går strømmen på dataen.. Vi snakkes! 
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.