I en liten unik bakgård i Kristiansand

Categories Mat

God morgen, og fiin fredag dere! 
Jeg vil bare starte dagen med å dele disse bildene med dere. Jeg blir glad bare av å se på fargene, føle atmosfæren, og tenke tilbake på maten, smakene og luktene. Meg og Andy var ute å spiste lunsj på denne nydelige lille perlen av en bakgårdscafè, her om dagen. Spire Gården ligger midt i Kristiansands gater, og er et vegansk alternativ med sinnsykt mye digg på menyen. Her anbefaler jeg virkelig alle som er skeptisk til vegansk mat, å dra. Jeg tror faktisk ikke du kan si at vegansk mat er kjedelig og smakløst, etter å ha smakt deg igjennom den menyen her. Jeg skal absolutt tilbake i hvert fall- for den sjokoladekaken jeg så der, MÅ jeg bare smake på! Jeg kan ærlig si at om jeg hadde fått servert vegansk mat som denne resten av livet, hadde jeg aldri trengt kjøtt og meieriprodukter igjen – og det er litt kult å si! Jeg tror det handler mye om kunnskap, interesse og erfaring- og at vi alle hadde hatt godt av å bytte ut biffen og pølsene, en gang i blant. Enig? 



– S P I R E  G å r d e n  . . .  


Processed with VSCO with av8 preset

. . . 
Q: Velger du noen ganger veganske alternativer når du skal ut å spise? 
 

2 kommentarer

2 thoughts on “I en liten unik bakgård i Kristiansand

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.