Min nye tatovering

Categories Hverdagen

Jeg har glemt å fortelle dere, men for et par uker siden tok jeg tatovering! Jeg tok faktisk tre små tatoveringer, som jeg ennå ikke har vist dere. Hver og en av dem har sin betydning for meg- og det er det viktigste. Jeg er liksom ikke en typisk “tatoveringsperson” (hvis det er noe som heter det..?) men jeg syntes minimalistiske, små, feminine linjer kan være veldig fint på kroppen. For meg handler det mer om hva det er du velger å ta, da det faktisk blir en del av deg, ditt uttrykk og personlighet. Hva tenker du? 
. . . . 

Noen av dere har kanskje sett en av dem, da den ene er ganske synlig på fingeren min. Tre små prikker med mye kjærlighet. Jeg skal vise dere en dag. Den andre er på ribbeinet, på venstre side. Denne er på en måte en reminder til meg selv, og noe jeg jobber mot hver dag. Go live står det. Jeg trenger å høre, se, føle og forstå det. Jeg tror alle trenger det i blant. Det er så trist hvordan vi lever i i tanken på morgendagen, og aldri blir fornøyd, streber og streber for å oppnå det vi tror gjør oss lykkelig- når lykken egentlig sitter i sekundet vi puster. Vi ligger alltid et steg foran. Så ender vi opp med å kvele oss selv. Vi kan ikke puste for morgendagen. Vi vet ikke en gang om vi puster imorgen, om en time, om et minutt. Imorgen kan du ikke endre, men akkurat nå har du alle muligheter i hele verden. Kjære deg, Gå å lev. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset

Jeg skal vise den siste en annen dag. Ha en fin lørdag, og bruk den godt <3 

3 kommentarer

3 thoughts on “Min nye tatovering

  1. Så fiin! <3 Har så lyst til å ta ein selv akkurat der. Men hvor mye koster det? Og er det mye «styr» i ettertid; sånn med kremer og plaster osv?

  2. Aina: Tusen takk, skjønne deg!
    Det kommer helt an på hvor man tar, men mange har minstepris 1000 kr for tattoveringer 🙂 Jeg tok 3 stk på samme time, og betalte derfor 2000 for alle tre 🙂
    Nei, var ikke styr i ettertid i det hele tatt! 🙂 Bare å smøre med krem til den har grodd, og ikke bruke plaster så mye, for den trenger luft 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.