Overraskelse på døra!!

Categories Hverdagen

E N D E L I G   M A N D A G   <3 
Ja faktisk, endelig mandag igjen. Som jeg fortalte dere, var forrige uke greit hektisk – og treningen ble så som så.. Motivasjonen har rett og slett vært bånn i bøtta den siste tiden, og jeg har vell gjennomført ca 1-2 gode økter den siste uka. Jeg vet ikke helt hva som er grunnen, men jeg tror bare jeg trenger noe litt nytt…? Et nytt program, nye øvelser, ny motivasjon – en slags ny start rett og slett. Og derfor “endelig mandag”. Jeg er klar for ei skikkelig kick-ass treningsuke igjen, og gleder meg til å starte mandagen med en ordentlig leg day, sammen med to inspirerende venninner – dette jo bare bli bra!! 

Før jeg starter dagen, må jeg bare vise dere hva som stod utenfor døra til leiligheten min, da jeg våknet lørdag morgen. Altså, hvor gode venninner er det mulig å ha liksom?! Nydelige Susann hadde altså vært på døra mi kvelden før, og satt fra seg denne herlige “gratulerer med bestått eksamen”- posen til meg. Her hadde hun puttet oppi både (min favoritt) BCAA, selvbruning (she knows me hehe), kjærlighet og et nydelig kort med fine ord. Har dere sett noe så koselig? Jeg ble altså så utrolig glad at jeg ikke helt viste hvor jeg skulle gjøre av meg – “verdens beste start på dagen” har nå fått ny mening.

Oppmerksomheter som denne betyr så utrolig mye for meg, og er noe jeg absolutt vil bli flinkere på selv. Det å gi menneskene rundt deg- og de som gjør hverdagen din litt ekstra fin, kjærlighet – er så utrolig viktig, og kan bety så mye mer enn vi tror! Det skal ikke så mye mer til enn å “se” andre, gi et ekstra kompliment, et smil, litt skryt eller en liten oppmerksomhet. Så igjen; tusen hjertelig takk, Susann ♥​ ♥​ ♥​ Dette inspirerte meg, og jeg fikk plutselig et lite nyttårsforsett for 2018. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset
 

Q: Hva er dine mandagsplaner? 

3 kommentarer

3 thoughts on “Overraskelse på døra!!

  1. Ååå! Søt venninne <3 planene for mandagen er å reise til Norefjell og planlegge sammen med en gruppe fra skolen! OG vi skal gå på ski :p haha! Jeg er en av få nordmenn som IKKE er født med ski på beina..!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.