Når treningsuka stopper opp på tirsdag.

Categories Mote

God morgen, mine venner! 
Hvordan har uka deres vært så langt? For min del – ikke så bra… Det startet på tirsdag, da jeg var på trening og måtte avbryte økta å dra hjem, fordi jeg ikke følte meg bra. I starten tenkte jeg at kroppen kanskje bare var litt sliten, og dro videre på tirsdagslunsj hos Susann. Utover dagen ble kroppen bare værre, jeg kjente feberen kom og måtte bare innse at slaget var tapt.. Er ikke det bare veldig typisk? Det går veldig opp og ned, men med en gang jeg står opp av senga og begynner å gjøre ting, kjenner jeg bare kroppen SKRIKER  “legg deg!!”.

Nå kan ikke jeg skryte på meg å være verdens beste på å ligge stille i senga og hvile heller da! Jeg er mer en av dem som knasker paracet, lever på dem hele dagen – for så å komme hjem om kvelden, og være ti-tusen-ganger verre enn da jeg dro på morgenen. Akkurat det, gjorde jeg nemlig i går.. Idag, verker jeg typ i hele kroppen, er kvalm, svimmel, vondt i hodet, fryser og er tett i nesa.. Pluss at jeg hadde verdens verste natt, uten så altfor mye søvn! Nei gud nå ble det himla negativt her kjente jeg. Som om noen bryr seg om hele min sykdomshistorie? Jeg syntes bare himla synn på meg selv når jeg er syk – hvis det er lov å si.

Jaja, planen er å bli fort frisk, ikke gå i fella ved å dra på trening for tidlig, og bare prøve så godt jeg kan å slappe av. Gud så kjedelig.. Slenger med noen bilder fra en litt bedre dag enn denne, og ønsker dere en nydelig torsdag! Setter pris på en fin liten kommentar idag bare så jeg har noe å gjøreKos og klemz fra klagepia



…Ikke sånn kjempe rart at man blir syk, når man vandrer rundt med ankelsokker, sneakers og tynne klær når gradestokken viser minusgrader da… Heh

Q: Noen andre som har fått kjenne høsten på kroppen? 
 

6 kommentarer

6 thoughts on “Når treningsuka stopper opp på tirsdag.

  1. Hei. Du burde kjøpe deg en håndball, håndballsko, håndballklister og knebeskyttere i dag.

  2. Tuva Sliper: Ååh huff, er mange som er syke nå som det begynner å bli så kaldt..! Håper du føler deg bedre – og tusen takk for hyggelig kommentar <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.